Pajeczyna.pl - Darmowe ogłoszenia Francja - Strona Główna

Osobiste - pani szuka pana Francja

(W tej kategorii: 29 ogłoszeń dla miasta Francja - zmień miasto)

Pozostałe kategorie:

Osobiste

inne,

kochankowie,

pan szuka pana,

pan szuka pani,

pani szuka pana,

pani szuka pani,

przyjaciele,

romans,

swingers,


RSS feed

Szukasz dziewczyny, chłopaka, przyjaciela? A może chcesz poznać kochanka lub przeżyć wakacyjny romans? W dziale Osobiste - Francja znajdziesz ogłoszenia towarzyskie, matrymonialne. Poznasz osoby i umówisz się na randki.

Zobacz ogłoszenia w rejonie Francja, z działu pani szuka pana, szukam dziewczyny. Umów się na randkę i poznaj miłość swojego życia.

  Tytuł Region

Ogłoszenia sponsorowane

------------ Reklama na Pajeczynie! W cenie już od 39zl --------------

Najlepsza reklama na rynku. Dotrzyj do milionów za tylko 39zl.- Zamieść Ogłoszenie sponsorowane na...

Dołącz do Pajeczyny na Facebook lub N-K! Zostań Naszym Znajomym!

Masz konto na Naszej Klasie lub Facebook? Dodaj Pajęczynę do swoich znajomych!Na naszej klasie tutajNa...

Ogłoszenia darmowe

zwyczajna kobieta

ZWYCZJNA,A RACZEJ NIEPRZECIETNA SZUKAM MEZCZYZNY O STALEGO ZWIAZKU,PRAWDOMOWNEGO ,NIE SZUKAJACEGO...
FRANCJA

Dosyc samotnosci

Samotna, 53 letnia matka doroslych corek, mieszkajaca pod Paryzem od 28 lat szuka Przyjaciela na dobre i...
ile de franc

Przyjazn

Poszukuję mężczyzny z którym mogłabym regularnie się spotykać, opierając się na przyjaźni, bez zobowiazan...
auvergne

Motocyklistka

Czy znajdzie sie chlopak ktorego pasja sa motory i chetnie przewiezie mila blondynke na swoim...
Paris / île

Pasja-motocykle

Czy znajdzie sie chlopak ktorego pasja sa motory i chetnie przewiezie mila blondynke na swoim...

Jestem mila wesola i szukam takiego mezczyzny po 40 ce.

Wesola czterdziestolatka zadbana i wyluzowana niechce juz byc sama.Jestem niezalezna i takiego szukam...
91

SZUKAM CHŁOPAKA

MŁODA DZIEWCZYNA SZUKAM FACETA Z MIESZKANIEM POWAŻNEGO DO 40LAT...
warszawa

Mon Cheri

Szukam ciepłego i szczerego uczucia, związku opartego na zaufaniu, partnera który jest czuły,...

Witam serdecznie .

Witam wszytkich odwiedzajacych moje ogloszenie :) Znalazlam sie tutaj poniewaz przyjechalam do Francji...
Thionvill

szukam pana 36-45

Witam, Polka ze znajomością francuskiego szuka uczciwego narodowości polskiej lub francuskiej. Odpowiem...
polska

Szukam Faceta

Witam mam na imie Karolina mam 40 lat,jestem niezalezna finansowo kobieta.Jestem wysoka szczupla...
Paryż

Witaj szukam szczerego i stalego zwiazku

Witam , mam 38 lat jestem ladna i zadbana kobietka ktora wychowuje sama moja 8 letnia corke. Mieszkam...
france

Partnera na całe życie szukam...

Partnera na całe życie szukamJa niebanalna,50 lat 170 cm szatynka,o zielonych oczach.Warta uwag.Ty- od 45...
POLSKA

Szukam dobrego rozmowcy i sluchacza.

Jestem 40latka w skomplikowanym zwiazku.Niesmiala ale gadatliwa.Pisz.odpisze kazdemu...

pani lat 63 szuka pana w swim wieku , staly zwiazek, razem latwiej

Jestes samotnym wolnym panem gotowym cos zmienic ..napisz ... razem sympatyczniej pokonywac codziennosc ...

Poznam sympatycznego pana

Jestem od nie dawna na poludniu Francji okolice Cahors .Czuje sie bardzo samotna poniewaz nie ma tu duzo...
CAHORS

Szukam przyjeciela na miłe spotkania ,mam 24 lata niedawno wyjechałam

Chciałabym poznać przystojnego i bogatego Francuza w celach towarzystkich.Mam 24lata długie blond włosy...

Szukam męża po prostu

29 letnia dziewczyna, szczuplutka, blondynka 166 cm wzrostu wykształcenie wyższe, niepaląca, język...
Warszawa

PAN SZUKA PANI

witam obecnie mieszkam we francji szukam kobiety na spedzanie milo wieczorkow jezeli jestes...
levrox

Jednosc dusz

Wrazliwego,namietnego,uczuciowego pelnego zycia i temperametu z poczuciem chumoru po 40 pozna kobieta o...
Francja

Spontaniczna,szalona,wesola,pozytywna:)

witam wszystkich Panow,mam 40 lat,jestem zadbana kobieta,te lepsze cechy charakteru napisalam powyzej:) a...
TROYES

Przyjazn

Atrakcyjna 39-latka pozna dojrzalego pana (40-55 lat) w celu przyjazni...
Kazdy

Przyjazn

Atrakcyjna 39-latka szuka dojrzalego zwiazku(pan 40-55 lat...
kazdy

pani 43, szukam pana TYLKO 44 do 52, nie młodszy

od marca 2012, moze Twoj kolega lub szef sie nadaje, zapytaj, przynajmniej sie posmieje, jak nie bedzie...
FrancjNiemcy

Matrymonialne

I am looking for nice, honest, tolerant, creative, university educated and good looking for serious...
Francja

Zobacz też darmowe ogłoszenia w innych miastach dla kategorii Osobiste pani szuka pana:

Gdańsk - Gdynia - Sopot, Grecja, Holandia - Belgia, Inne Miasta, Irlandia - Dublin, Kanada, Kielce, Koszalin, Łódź, Niemcy, Olsztyn, Płock,

Zobacz też darmowe ogłoszenia w pozostałych kategoriach dla Francja:

Społeczność: artyści - malarze, inne, muzycy - zespoły - djs, nauka, ochotnicy, odnajdźmy się, polityka, sport - partnerzy, zwierzaki,

Zakwaterowanie: biuro - lokal, inne, mieszkanie wynajmę, pokój wynajmę, szukam mieszkania, szukam pokoju,

Nieruchomości: biznes, dom kupię, dom sprzedam, działkę kupię, działkę sprzedam, inne, mieszkanie kupię, mieszkanie sprzedam, pożyczki na domy,

Oferty Pracy: artystyczna, biurowa, budowlana, dorywcza, edukacja - nauczyciele, finanse - księgowość, inne, inżynieria - architektura, kierowcy - kurierzy, kucharze - piekarze, marketing, modelki - modele, opiekunki-pomoc domowa, pomocnicy, poszukuje pracy, programiści - informatyka, przedstawiciel - handlowiec, sklep - restauracja, specjaliści, służba zdrowia - farmacja, telemarketing - obsługa klienta, turystyka - hotelarstwo, tv - film - reklama,

Usługi: biznesowe, edukacja, fotografia - filmowanie, inne, komputerowe, korepetycje, kredyty, mechanika - motoryzacja, naprawa rtv, ochrona, przeprowadzki, remontowe, szkolenia - kursy, terapeutyczne, turystyczne, tłumaczenia, usługi finansowe,

Sprzedam: agd - wyposażenie domu, antyki, artystyczne, biżuteria - zegarki, budowlane, dla dziecka, elektronika - rtv, filmy - DVD - muzyka, gry - zabawki, inne, instrumenty muzyczne, komputer, książki, kupię, meble, motor - rower, narzędzia, obrazy - rzeźby, oddam za darmo, odzież, rowery - sprzęt sportowy, samochód, sprzęt fotograficzny, telefony - akcesoria, zamienię, zdrowie - uroda,

Co, gdzie, kiedy: imprezy, koncerty, spektakle, wystawy,

Auto-Moto: ciągniki - maszyny rolnicze, części samochodowe, dostawcze - ciężarowe, jachty - łodzie, kupię samochód - pojazd, motory - skutery, naczepy - przyczepy, samochody osobowe, usługi motoryzacyjne,