Asystentka Zarządu

Opis oferty:

Jeśli, szukasz pracy w administracji, komunikujesz się w języku niemieckim, jesteś osobą ambitną i rzetelną, zgłoś się do nas! Dla naszego Klienta, jednego z wiodących przedsiębiorstw w sektorze niespożywczym poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki Zarządu!

Miejsce pracy: Katowice

- wsparcie Zarządu Spółki we wszystkich sprawach organizacyjnych,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- przygotowywanie planów pracy i nadzór nad ich realizacją,
- przygotowywanie raportów, statystyk, pism do urzędów i instytucji,
- przygotowywanie prezentacji multimedialnych,
- prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu,
- kontrolowanie wydatków bieżących, rozliczanie delegacji Zarządu, rezerwacja noclegów
- nadzór nad dokumentacją biura
- współpraca z innymi działami firmy

Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- przyjazną atmosferę pracy,
- odpowiednie szkolenie wprowadzające,
- doświadczenie w pracy międzynarodowej

Wymagania
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
- znajomość i umiejętność pracy z programami Windows
- bardzo dobre umiejętności interpersonalne
- umiejętność pracy pod presją czasu
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole

Zatrudnienie odbywa się bezpośrednio przez pracodawcę.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w na adres z.bozowska@derksen-polska.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 575 100 025.

Lokalizacja: Katowice   
Kategoria: oferty pracy biurowa  
Nr. ogłoszenia: 930124-2018-12-03

Ogłoszeniodawca:

Derksen Polska
Tel: 575 100 025
Wyślij znajomym: Wyślij emailem Dodaj na Facebook Tweetuj Pin it Dodaj na LinkedIn

Zobacz inne ciekawe oferty:

Copyright © 2020 Pajeczyna™. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: Iguana Studio