Pracownik administracyjno-biurowy (praca dla studenta/tki studiów zaocznych)

  • Pracownik administracyjno-biurowy (praca dla studenta/tki studiów zaocznych)

Opis oferty:

Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.
Obecnie dla naszego Klienta - firmy świadczącej usługi instalacyjno-budowlane - szukamy osób do pracy na stanowisku:


Pracownik administracyjno-biurowy (praca dla studenta/tki studiów zaocznych)
Miejsce pracy: Wrocław


Na tym stanowisku zajmiesz się:
sporządzaniem, prowadzeniem, a także archiwizacją oraz kontrolą dokumentacji biurowej i finansowo-księgowej (współpraca z Działem Księgowym, wprowadzanie faktur dotyczących pracy biura do systemu, obsługa panelu administracyjno-biurowego, kontrola faktur biurowych, nadzór nad płatnościami, rozliczanie dokumentów w systemie, ewidencja wyciągów bankowych etc.),
prowadzeniem rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
współpracą z zewnętrznymi dostawcami różnych usług i materiałów biurowych,
współpracą z Działem Kadr w zakresie przekazywania danych do naliczania wynagrodzeń, a także prowadzenia prostej dokumentacji pracowniczej (prowadzenie kalendarza urlopów, badań pracowniczych itp.)
współpracą z firmą prawniczą (koordynacja korespondencji),
dbaniem o pozytywny wizerunek biura (przyjmowanie i obsługa gości),
kontrolą przepływu informacji w biurze, a także dbaniem o jego sprawne funkcjonowanie (zaopatrzenie biura w niezbędne materiały, kontrola sprawności sprzętów biurowych, nadzór nad firmą sprzątającą etc.),
innymi zadaniami zleconymi ad hoc przez Zarząd spółki.


To praca dla Ciebie, jeśli:
jesteś osobą studiującą w trybie zaocznym,
posiadasz kilkumiesięczne doświadczenie w pracach biurowo-administracyjnych,
masz łatwość w sporządzaniu różnego rodzaju pism, a także w redagowaniu korespondencji mailowej,
jesteś osobą komunikatywną o bardzo dobrej organizacji pracy, a także rzetelną oraz sumienną,
cechujesz się wysoką kulturą osobistą, odpowiedzialnością oraz dokładnością w wykonywaniu zadań,
potrafisz dobrze obsługiwać sprzęt biurowy, a także pakiet MS Office (Word, Excel itp.),
potrafisz posługiwać się językiem angielskim na poziomie min. A2,
masz prawo jazdy kat. B - warunek konieczny.


Co zyskasz pracując na tym stanowisku:
zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia z początkowym wynagrodzeniem pomiędzy 3500 a 4000 PLN netto (możliwe dofinansowanie dojazdów do pracy),
doświadczenie zawodowe w pracy administracyjno-biurowej,
stałe godziny pracy 8-16 (poniedziałek - piątek),
lunch pracowniczy,
niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód do użytku służbowego),
program szkoleniowo-wdrożeniowy,
możliwość rozwoju i awansu zawodowego.

Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji.
W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej "Klauzuli zgody", w przypadku nadesłanych aplikacji bez tej klauzuli, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Szczęśliwej 38A/2, 53-418 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych”

Informujemy, że ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłania na adres e-mail: [email protected] Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.

Podobne ogłoszenia w lokalizacji Wrocław

Konsultant telefoniczny Wrocław Tarnogaj

biurowa

Wrocław

Konsultant telefoniczny Wrocław Tarnogaj

SFS International Sp. z o.o. Od ponad 10...

Pomoc biurowa

biurowa

Wrocław

Pomoc biurowa

Firma handlująca maszynami przemysłowymi...

8.000 PLN Brutto
Szukam pracy - z orzeczeniem niepełnosprawności Wrocław

biurowa

Wrocław

Szukam pracy - z orzeczeniem niepełnosprawności Wrocław

Szukam pracy w kadrach w dziale personal...

Konsultant telefoniczny - Wrocław

biurowa

Wrocław

Konsultant telefoniczny - Wrocław

SFS International Sp. z o.o. od niemal 1...

KŁOSOK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

biurowa

Wrocław

KŁOSOK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

Firma KŁOSOK Spółka z ograniczoną odpowi...

Ethicus Care zatrudni pracownika biurowego

biurowa

Wrocław

Ethicus Care zatrudni pracownika biurowego

Ethicus Care zatrudni pracownika na stan...

3600-6000 brutto