Pracownik Biurowo-Administracyjny z elementami HR
Opis oferty:
GRUPA REMO jeden z wiodących operatorów restauracyjno-hotelowych poszukuje osoby na stanowisko:
Pracownik Biurowo-Administracyjny z elementami HR
Twój zakres obowiązków:
o Wsparcie dla pracowników B2B oraz pomoc w obsłudze działalności pod kątem księgowo-kadrowym (doradztwo pod kątem biznesowym, instrukcje dotyczące działalności, przygotowanie dokumentacji),
o Wsparcie merytoryczne kadry menedżerskiej,
o Administracja kadrowa, w tym prowadzenie dokumentacji personalnej,
o Organizacja i utrzymanie porządku w dokumentacji firmowej,
o Nadzorowanie i organizacja dokumentów firmowych oraz ich archiwizacja,
o Kontrola nad ważnością badań okresowych, przygotowywanie skierowań na badania okresowe oraz kontrolne,
o Bieżąca współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS,PFRON,GUS),
o Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
o Przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących danych kadrowo – płacowych,
o Pomoc w prowadzeniu bieżącej ewidencji i dokumentacji kadrowo-płacowej, kontrola i rozliczanie czasu pracy,
o Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy, umów cywilnoprawnych,
o Udzielanie informacji współpracownikom w zakresie wynagrodzeń, rozliczeń, spraw podatkowych, deklaracji, itp.
o Rekrutacja pracowników na wybrane stanowiska,
o Bieżąca obsługa recepcji, w tym: powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych,
o Dbanie o właściwy wizerunek firmy, wygląd recepcji, estetykę i porządek w biurze,
o Przygotowanie korespondencji, pism firmowych, podstawowych analiz i zestawień (Word, Excel),
o Przygotowywanie dokumentacji administracyjnej, pism i oświadczeń,
o Współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami usług,
o Zapewnianie administracyjnego funkcjonowania biura,
o Nadzór nad sprawnym działaniem całej infrastruktury biurowej w oddziale operacyjnym,
Nasze wymagania:
o Wykształcenie minimum średnie,
o Znajomość zagadnień związanych z pracą B2B,
o Umiejętność skutecznego zarządzania swoim czasem i priorytetami
o Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
o Doświadczenie w kompleksowej obsłudze kadrowej,
o Bardzo dobra znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych,
o Mile widziane doświadczenie w obsłudze dynamicznie rozwijających się spółek,
o Proaktywne podejście do powierzanych zadań,
o Sumienność i dobra organizacja pracy,
o Umiejętność współpracy,
o Wysokie umiejętności interpersonalne.
Podobne ogłoszenia w lokalizacji Kraków
rekrutacja kadry - hr
Kraków
Rekruterka o niekonwencjonalnym myśleniu. Współpraca biznesowa.
Ogłoszenie jest aktualne na terenie kraj...