przyjaciel domu

samotny 40 latek z hakiem szuka posady jako przyjaciel domu na dluzej.
Mieszkam na stale w okolicach Köln i jestem mobilny.
... mily, nieskaplikowany,tolerancyjny,wyrozumialy, zdrowy, dbam o higiene , dyskrecje i potrafie sie dobrze zachowac w kazdej sytuacji.
Fajnie byloby poznac jakas fajna Parke lub malzenstwo w celu nawiazania przyjazni i spedzania milo czasu w trojke:)

Dodane: 2019-09-11

Kategoria:

Niemcy Ogłoszenia - osobiste - swingers

Podobne ogłoszenia - Niemcy swingers:

Para szuka pani

Para szuka pani

Młoda, atrakcyjna para on 35 ona 26. Chętnie poznamy Panią, która miałaby ochotę miło spędzić czas we troje. Jesteśmy z nrw. Tylko zdecydowane dziewczyny.

• Niemcy

Pan pozna fajna parke z ok Bodensee

Pan pozna fajna parke z ok Bodensee

miły ,zadbany,facet 42l ,szukam fajnej parki z okolic na dłuzej,wiecej priv

• Niemcy

Para szuka pary

Para szuka pary

Mloda para szuka pary Kobieta 26 lat Mezczyzna 30 lat Tylko mile i sympatyczne osoby w podobnym wieku.

• Niemcy

Para szuka pani nrw

Para szuka pani nrw

Para on 39, ona 24 zadbani z dużym temperamentem. Poznamy Panią bi,by w miarę możliwości spędzać razem milo czas.

• Niemcy

 Para szuka Pary.

Para szuka Pary.

My 52 56 zadbani realni szukamy pary do dluzszej znajomosci, przyjazni, moze i +..Mamy normalna figure.Jestesmy 30 lat malzenstwem, chcemy powoli cos zmienic......

• Niemcy

Para K24 M27 Hamburg

Para K24 M27 Hamburg

Witam para k 24L drobna z ładna figura 159 wzrostu 45 kg. M27L 179 wzrostu 85 kg poznali by parę lub kobietę do wspólnej zabawy. Jesteśmy z Hamburga i jesteśm...

• Niemcy

Para szuka Pana, Pary

Para szuka Pana, Pary

szukamy pana lub pary do wspolnych zabaw, mamy 50 i 55 lat jestesmy z okolic Mönchengladbach i poszukujemy kogos najlepij z okolic. Czekamy na propozycje i zdje...

• Niemcy

Witam 74821 Mosbach Poszukiwana Pani lub Para

Witam 74821 Mosbach Poszukiwana Pani lub Para

Witam poszukuje parę lub panią do zabawy jak i znajomości , jestem facetem 39lat ale dla mnie nie jest ważne ile kto mam lat tylko jak sie z kimś czujesz , bard...

• Niemcy

Dodaj DARMOWE OGŁOSZENIA i dotrzyj do milionów Polaków z całego świata
Copyright © 2019 Pajeczyna™. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: Iguana Studio