SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Opis oferty:

Obowiązki:

Zidentyfikuj i oceń potrzeby klientów, aby osiągnąć satysfakcję
Podaj dokładne, aktualne i kompletne informacje, używając właściwych metod / narzędzi
Obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail
Rejestruj interakcje z klientami, przetwarzaj konta klientów i archiwizuj dokumenty
Postępuj zgodnie z procedurami, wytycznymi i zasadami

Wymagania:

Udokumentowane doświadczenie w obsłudze klienta lub doświadczenie w charakterze przedstawiciela działu obsługi klienta
Natywny lub prawie natywny w wymaganym języku.
Doskonałe umiejętności pisania i dobra znajomość języka angielskiego
Dobre umiejętności MS Office
Orientacja na klienta i umiejętność dostosowania / reagowania na różne typy znaków
Zdolność do wielozadaniowości, ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem


Firma oferuje:

Konkurencyjny pakiet wynagrodzeń
Możliwości międzynarodowej kariery dzięki naszemu programowi międzynarodowej mobilności
Trudne środowisko pracy