Tarnów: Sales Team Manager - 2500 zł!!!

Opis oferty:

Firma AVIVA sp. z o.o. w związku z dynamicznym rozwojem swojej placówki na terenie Tarnowa rozpoczyna proces rekrutacji na stanowisko Sales Team Manager w Oddziale Tarnów do istniejącego zespołu. Nr referencyjny ogłoszenia: 178/TAR/22012/2012Grupa Aviva w Polsce (dawniej Commercial Union) działa od 1992 roku i należy do największych instytucji finansowych w naszym kraju. Obsługuje 3,5 miliona klientów i zarządza aktywami o wartości blisko 70 miliardów zł. Kluczowym obszarem działalności grupy są indywidualne ubezpieczenia na życie i długoterminowe inwestycje. Aviva oferuje również grupowe ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia majątkowe dla klientów indywidualnych i firm, fundusze inwestycyjne oraz ubezpieczenia zdrowotne. Ciekawą ofertą dla klientów indywidualnych jest pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych, sprzedawanych w systemie direct, czyli przez telefon i internet. Aviva w Polsce jest częścią międzynarodowej Grupy Aviva - szóstej instytucji ubezpieczeniowej na świecie i pierwszej w Wielkiej Brytanii pod względem przychodów. Misja Satysfakcja klientów i pracowników grupy Aviva jest naszym sukcesem. Wizja Jesteśmy partnerem strategicznym w efektywnym tworzeniu oraz wdrażaniu strategii firmy.Tworzymy środowisko pracy, dzięki któremu nasi pracownicy mogą się rozwijać i odnosić sukcey w życiu prywatnym i zawodowym. Strategia Zatrudniamy utalentowanych i zaangażowanych ludzi, którzy kierując się wartościami firmy, osiągają ambitne cele. Nasi pracownicy koncetrują się na tworzeniu wartościowych rozwiązań dla klientów oraz biorą odpowiedzialność za własny rozwój. Poszukujemy osób na stanowisko Kierownik Zespołu Sprzedaży Sales Team Managero następujących cechach: samodzielność, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność zarządzania zespołem, otwartość na nowe wyzwania, nastawienie na sukces, dobra organizacja pracy, ukierunkowanie na osiąganie wyznaczonych celówOferujemy: Udział w rozwoju firmy o ugruntowanej pozycji na rynkuAtrakcyjny system wynagrodzeń połączony z systemem premiowymElastyczne godziny pracyIndywidualną ścieżkę kariery z możliwością realnego awansu Wsparcie marketingowe Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje Możliwość zdobycia cennego doświadczenia Niezbędne materiały oraz narzędzia pracy: Biuro, telefon, niezbędne programy i aplikacjeObowiązki: Koordynowanie pracą zespołu Doradców Organizacja procesów HROdpowiedzialność za negocjacje z kluczowymi klientamiRegularne raportowanieRealizacja planów operacyjnychBardzo dobra organizacji pracy własnej i podległego zespołu - planowanie, wyznaczanie celów oraz kontrola ich realizacjiZarządzanie procesami rekrutacyjnymi: wdrożenie i coaching Mile widziane doświadczenie CV prosimy przesyłać na adres: [email protected] o zamieszczenie klauzuli na temat przetwarzania danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji - zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o ochronie danych osobowych Dz. Ust, Nr 133)”