Młodszy Doradca Klienta w Dziale Utrzymania Klienta

  • Młodszy Doradca Klienta w Dziale Utrzymania Klienta

Opis oferty:

OPIS OFERTY


Polskie ePłatności to lider branży Fintech, działający na rynku od 2010 roku. Jest najszybciej rozwijającą się firmą z branży technologii płatniczych, która znajduje się aktualnie na drugim miejscu największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych. Od 2021 roku jest częścią międzynarodowej Grupy Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Przygotowywanie ofert handlowych i monitorowanie rynku
- Sprzedaż produktów i usług finansowych oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej
- Utrzymywanie i rozwijanie relacji biznesowych
- Realizacja zgłoszeń dotyczących obsługi klientów
- Działania zmierzające do zwiększenia lojalności klienta wobec firmy
- Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego

POSZUKIWANE KOMPETENCJE:
- Minimum 2 lata popartego sukcesami doświadczenia w sprzedaży pośredniej lub bezpośredniej
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Administracja, Ekonomia lub pokrewne
- Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
- Wysoka kultury osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowania długotrwałych relacji z klientami
- Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
- Umiejętności szybkiego uczenia się oraz pracy zespołowej
- Nastawienia na realizację celów
- Mile widziana znajomość języka angielskiego

OFERUJEMY:
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego
- Zatrudnienie w oparciu o UoP, wynagrodzenie zasadnicze i system premiowy
- Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia, imprezy integracyjne i wiele innych

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego: https://eplatnosci.elevato.net/pl/mlodszy-doradca-klienta-w-dziale-utrzymania-klienta,ja,1117

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia

Podobne ogłoszenia w lokalizacji Kielce

Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta

telemarketing - obsługa klienta

Kielce

Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta

Polskie ePłatności to lider branży Finte...

Młodszy Doradca Klienta w Dziale Utrzymania Klienta

telemarketing - obsługa klienta

Kielce

Młodszy Doradca Klienta w Dziale Utrzymania Klienta

Młodszy Doradca Klienta w Dziale Utrzyma...

Młodszy Specjalista ds. AntyChurn

telemarketing - obsługa klienta

Kielce

Młodszy Specjalista ds. AntyChurn

Polskie ePłatności to lider branży Finte...

Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta

telemarketing - obsługa klienta

Kielce

Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta

Polskie ePłatności Dołącz do naszego Z...

1.00 zł
Trener Telemarketingu

telemarketing - obsługa klienta

Kielce

Trener Telemarketingu

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się fir...

17.00 zł
Trener Telemarketingu

telemarketing - obsługa klienta

Kielce

Trener Telemarketingu

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się fir...