Praca biurowa / asystent biura
Opis oferty:
Praca biurowa / asystent biura Warszawa. Praca w biurze spółki fotowoltaicznej. Zapraszam :)
Zakres obowiązków:
realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie firmy,
współpraca z różnymi działami firmy,
przygotowywanie i aktualizowanie zestawień wg zapotrzebowania kierownictwa,
porządkowanie dokumentacji, organizowanie korespondencji i pozostałe zadania administracyjno-biurowe,
Dbanie o właściwy obieg dokumentów oraz ich archiwizację,
Tworzenie oraz uzupełnianie raportów,
Wymagania:
wykształcenie minimum średnie,
Bardzo dobra organizacja pracy,
Umiejętności analizy dokumentów,
Praktyczna znajomość i sprawne posługiwanie się pakietem MS Office
umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność,
Oferujemy:
Wynagrodzenie bazowe oraz premie uznaniowa,
Bardzo komfortowe warunki pracy w nowocześnie wyposażonym biurze,
Stabilność zatrudnienia,
niezbędne narzędzia do pracy,
możliwość rozwoju zawodowego,
CV proszę wysyłać na [email protected]
Podobne ogłoszenia w lokalizacji Warszawa
biurowa
Warszawa
Projekt, „Podejmij inicjatywę – postaw na rozwój” dla osób niepełnosprawnych – Warszawa, mazowieckie
Projekt, „Podejmij inicjatywę – postaw n...
biurowa
Warszawa
Osoba do prac administracyjno-biurowych
Fundacja NIKA poszukuje SAMODZIELNEJ oso...