osobiste - wszystkie ogłoszenia

Znaleziono: 37954 ogłoszeń

- Wybierz podkategorię poniżej, aby przeglądać wszystkie ogłoszenia lub wybierz lokalizacje w menu górnym aby przegladać ogłoszenia z danego kraju i miasta.

POZNAM PANA 50+ okolice Rhein - Sieg, staly zwiazek

POZNAM PANA 50+ okolice Rhein - Sieg, staly zwiazek

wolna , atrakcyja, bez nalogow, 55+, pracuje i mieszkam na stale w De , poznam pana o podobnych walorach w celu stworzenia stalego zwiazku.

Niemcy

Szukam Kumpla Kochanka

Szukam Kumpla Kochanka

Dzień dobry. Jestem spokojnym 42 letnim facetem poszukującym zaufanego kumpla przyjaciela. Mój wzrost 186 cm i waga 116 kg bardziej stawiają...

Wrocław

Wolny 56lat...

Wolny 56lat...

Poznam Panią z Łodzi zdecydowaną na stały związek. Ja wolny ,spokojny, pracujący. Mam gdzie mieszkać i czym jeździć. Nie nadużywam alkoholu....

Łódź

Zaprosze sympatyczna Pania na  kawe.

Zaprosze sympatyczna Pania na kawe.

Witam Mam 30 lat i chciałbym zaprosić sympatyczna Panią na kawę lub herbatę. Jeśli chcesz kogoś nowego poznać to zapraszam do kontaktu....

Łódź

Szukam przyjacilki z szansa na staly zwiazek..

Szukam przyjacilki z szansa na staly zwiazek..

Witam serdecznie szukam przyjacioki z szansa na staly zwiazek do 38l-39l. Ja normalny niezalezny lecz bardzo samotny niespelna 30 latek...

Szczecin

Odważna ?

Odważna ?

Hej, znudzona codziennym zyciem, czegos Ci brakuje , cos sie wypalilo,a moze czujesz sie samotna ? Masz ochote na rozmowe,spotkania bez zobo...

Francja

MIŁOŚĆ..... Gdzie ona jest

MIŁOŚĆ..... Gdzie ona jest

Miły sympatyczny 34 Latek z Würzburga, włosy krótkie brunet,167cm. Pozna kobietę 26/35 lat do stalego zwiazku Która zdecyduje sie ze mna r...

Niemcy

Wollen wir uns treffen

Wollen wir uns treffen

Szukam dojrzalego pana do spotkan przy lampce wina na dlugie jesienne wieczory.Mam 48 lat Jestem z Berlina

Niemcy

Szukam jednego z miliona ...

Szukam jednego z miliona ...

Jestem 58 letnią , niedużą kobietą i szukam wolnego, bez nałogów, czułego, wiernego, nie starszego mężczyzny z Warszawy

Warszawa

Poznam bratnią duszyczkę

Poznam bratnią duszyczkę

Cześć. Szukam dziewczyny do stałego związku. Samotnej, może zagubionej o ciepłym sercu. Najpierw coś o mnie. Lat 46, wysoki, 180cm wzrostu,...

Anglia, Londyn, Szkocja

Przyjaciółka potrzebna od zaraz

Przyjaciółka potrzebna od zaraz

Hey, jestem Nela poszukuje koleżanki z którą będę mogła porozmawiać, wyjść do kina , na piwo. Mam 25 lat i mam 3 letniego synka- dobrze było...

Katowice

Szukam dziewczyny..

Szukam dziewczyny..

Hej. Rozgladam sie za kobieta, z ktora moglabym nawiazac romans, jesli uda nam sie nawiazac fajna wiez. Bawaria

Niemcy

Szukam kogos do zycia

Szukam kogos do zycia

Witam szukam normalnej kobiety do wspolnego zycia kogos zkim mozna porozmawiac pomilczeć przytulic sie a czasem nawet pokłócić sie jak zajdz...

Niemcy

Obywatel 42 usa  pozna .......

Obywatel 42 usa pozna .......

witam mam 42 szukam 2 połowy. proszę pisać.......

Chicago

Młody pozna Starszego

Młody pozna Starszego

Witam nazywam się Łukasz poszukuje Starszego pana w wieku 55 60 na swój pierwszy raz jestem miły kulturalny dbam o higiene więcej o mnie w w...

Szczecin

Zobacz oferty z innych kategorii:


Darmowe Ogłoszenia Osobiste i Towarzyskie w na Pajeczyna.pl. Szukasz dziewczyny, chłopaka, przyjaciela? A może chcesz poznać kochanka lub przeżyć wakacyjny romans? W dziale Osobiste znajdziesz ogłoszenia towarzyskie, matrymonialne. Poznasz osoby i umówisz się na randki. Zobacz ogłoszenia z działu pani szuka pana, szukam dziewczyny. Umów się na randkę i poznaj miłość swojego życia. Portal Pajeczyna.pl dzięki swoim bezpłatnym anonsom matrymonialnym i towarzyskim pomaga łączyć Polaków mieszkających na całym świecie. Dzięki Pajęczynie możesz umówić się na randki w Niemczech, Anglii, Berlinie, Hamburgu, Londynie, Chicago, Nowym Jorku czy w Polsce np. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Gdańsku. Tysiące samotnych osób znajduje na naszej stronie miłość swojego życia i uważa naszą stronę za najlepszy darmowy portal randkowy.

Dodaj DARMOWE OGŁOSZENIA i dotrzyj do milionów Polaków z całego świata

Copyright © 2018 Pajeczyna™. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: Iguana Studio Agencja Interaktywna