Gdańsk • osobiste • pani szuka pana


Znaleziono 46 ogłoszeń
Pani szuka pana

Witam mam na imie agnieszka lat 41 mieszkam w kmiecin kolo nowy dwor Gdanski poszukuje mezczyzny przyjazni do...

• Gdańsk
MIła i zadbana

Miła,sympatyczna i zadbana blondynka 50+ o ciepłym usposobieniu, niezależna finansowo. Pozna Pana ; sympatyc...

• Gdańsk
Odnajdzmy sie

Cześć Ja jestem z woj mazowieckiego z czasem chce się wyprowadzić jak poznam bratnia dusze.Oczywiscie po jakim...

• Gdańsk
Poznam Pana..

Szukam przystojnego i zadbanego mezczyzny. Spokojnego, ustatkowanego z poukladanym zyciem. Jestem mamą trzech...

• Gdańsk
Without U

Szczupła, podobno jeszcze atrakcyjna 42 letnia blondynka, szuka tego jedynego.. Jeśli jesteś wysokim, milym i...

• Gdańsk
Szukam kulturalnego,milego,przystojnego faceta do zwiedzania Gdanska

Witam, niedlugo bede w celach sluzbowych przebywac w Gdansku, szukam kogos z kim moglabym spedzic wolny czas...

• Gdańsk
Ładna 50

Ładna 50latka szuka mężczyzny na dobre i złe domatorks romantyczka kocham morze

• Gdańsk
Szukam Mężczyzny Mojego Życia

Witam , szukam pracy w Warszawie i okolicach. Mam 28 lat i z wykształcenia jestem logistykiem. Do tej pory pra...

• Gdańsk
Z przyjemnością poznam Pana

Hej :) Tak jak w opisie z chęcią poznam fajnego Pana z którym będę mogła się umówić na spotkanie :) Jestem...

• Gdańsk
Ładna i zadbana szuka kulturalnego Pana

Wesoła, ładna, zadbana blondynka z dużą dozą fantazji 50cio latka, niezależna finansowo pozna miłego, wysokieg...

• Gdańsk
Szukam Mężczyzny Mojego Życia

Jestem czułą romantyczną i wrażliwą kobietą. Szalona i spontaniczna. Szanuje swój spokój i wolny czas. Nie lub...

• Gdańsk
Moze to Ciebie szukam

Ładna,zadbana,wesoła 50-ciolatka ,samotna i niezależna finansowo szuka partnera." Chętnie zaopiekuję się Tobą...

• Gdańsk
witam wszyskich zainteresowanych panow znajomoscia z atrakcyjna 50 laa

witam z tej strony atrakcyjan bolondynka 50 latka domatorka niepoprawna romantyczka i optymistka kocham morze...

• Gdańsk
kogoś za serdeczny związek

Pragnę cię poznać, lubię uczciwość, zaufanie, miłość, troskę, prawdę i szacunek, mam we mnie wszystkie te cech...

• Gdańsk
Pani 58 lat na poziomie pozna pana na poziomie w celu spedzenia Sylwes

Witaj Poznam pana na poziomie w celu spędzenia wspólnie Zabawy Sylwestrowej.Wiek 50-58lat Mam58lat wygląd na...

• Gdańsk
Szukam męzczyzny

Szukam przystojnego i zadbanego mężczyzny do 45 lat.Na obecna chwilę na luźne spotkania.Może być zza granicy.M...

• Gdańsk
34 Latka szuka pana

34 Latka bez zobowiązań szuka mężczyzny który szanuje kobietę do stałego związku do 39 lat najlepiej mieszkaj...

• Gdańsk
puszysta czarnulka

Witam; ) jestem 27letnia czarmowlosa dziewczyna , mieszkam obecnie w Warszawie. Ale planuje przeprowadzkę do...

• Gdańsk
SZUKAM TRENERA :)

Witam tak jak w tytule z chęcią poznam normalnego faceta wiek bez większych wymagań , któremu zdrowy styl życi...

• Gdańsk
witam

Szukam Pana do stałego związku mam 45l. 512597886

• Gdańsk
szukam wyjątkowego mezczyzny

Mam 28 lat i 6 letniego syna. Jestem sympatyczna kobieta o dość milej aparycji. Od pewnego czasu jestem samotn...

• Gdańsk
szukam bezdzietnego kawalera domatora 37-42 lat z kraju wsi zagranicy

panna 38 lat szuka bezdzietnego kawalera domatora 37-42 lat z kraju wsi zagranicy na stałe

• Gdańsk
Poznam marynarza.

Żeglarka 30 lat pozna marynarza.

• Gdańsk
W poszukiwaniu  Wilka morskiego

*Jeśli ktoś mnie zniesie, samego diabła będzie potrafił wykiwać...*Jestem niezależną finansowo, niełatwą w obe...

• Gdańsk
Odważny mężczyzna poszukiwany :)

Odważny mężczyzna poszukiwany ( 37-45 lat).Jestem osobą aktywną, ciekawą świata i otwartą na innych ludzi. Nie...

• Gdańsk
CZY MARZENIA SIE SPELNIAJA

MOIM MARZENIEM JEST POZNAC MEZCZYZNE KTORY MIESZKA NAD MORZEM NORMALNEGO CZULEGO KTORY PRAGNIE ROZPOCZAC NOWE...

• Gdańsk
Poznam Pana

Witam mam 31 l jestem mama 3 dzieci z ok Wejherowa poznam pana powarznie myslacego o zyciu od 36 do 45 l. 5035...

• Gdańsk
Poznam dziewczyne z Polski

Jestem milym 34letnim kawalerem z wyz. wyksztalceniem z Niemiec. Chetnie poznam fajna dziewczyne do stalego zw...

• Gdańsk
WESOŁA KOBIETKA

Witam,mam 59 lat - chętnie poznam pana z którym mogłabym chodzić na spacery I nie tylko.

• Gdańsk
Szukam Pana do stałego związku

Tak jak w tytule-szukam miłego,lojalnego,stałego w uczuciach,wesołego Pana do stałego związku.Pragnę stabiliza...

• Gdańsk
przesympatyczna

miła ,ładna lojalna niestetypo rozwodzie poszukujaca prawdziej miłosci i mezczyzny na dobre i złe. mam 40 lat...

• Gdańsk
Pani szuka Pana

Fajna 50-ka z mieszkaniem /miasto w kuj-pom./ szuka fajnego uczciwego Pana w swoim wiekuadres mailowy: liztajl...

• Gdańsk
poznajmy się

Chciałabym nawiązać znajomość z Panem +/- 60 letnim najchętniej z Trójmiasta. Jeśli jesteś uczciwym i wolnym p...

• Gdańsk
Nigdy nie wiadomo kiedy i gdzie znajdzie się miłość swojego życia. Dzięki portalowi drobnych ogłoszeń Pajeczyna.pl można zamieścić bezpłatne anonse towarzyskie i osobiste Gdańsk w kategoriach dziewczyna poszukuje chłopaka. Jeżeli jesteś samotną dziewczyną i chcesz zmienić swoje życie towarzyskie dodaj darmową ofertę typu kobieta pozna kawalera w dziale Pani szuka Pana. Pajeczyna.pl to najlepsze randki dla singli w Polsce, Niemczech, Anglii, Irladnii, Chicago i Nowym Jorku. Tutaj znajdziesz też biura i agencje matrymonialne Gdańsk.
Copyright © 2019 Pajeczyna™. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: Iguana Studio