pan szuka pani - Gorzów Wielkopolski - wszystkie ogłoszenia

Znaleziono: 53 ogłoszeń
Szukam sympatycznej Pani do stałego związku;).

Szukam sympatycznej Pani do stałego związku;).

Czesc;).Wolny,samotny szatyn 33 lat 181 cm,74 kg,zielono-niebiesko oki wysportowany,zadbany z wielkopolski oraz Berlin.Pozna wolną sympatyczną Panią lubiącą,fitness,aktywny tryb zy...

Gorzów Wielkopolski

Szukam normalnej kobiety

Szukam normalnej kobiety

Szukam normalnej kobiety,na poczate moze wspolne spscery,wyjscia do kina,restauracji a co dalej ustalimy razem

Gorzów Wielkopolski

Pan szuka pani

Pan szuka pani

Itam szukam kobiety do stalego zwiozku mieszkam w niemczech jesten samotny i gotowy na noiwy rozdzial w moim zyciu

Gorzów Wielkopolski

szukam partnerki na stałe

szukam partnerki na stałe

Jestem samotnym 47 letnim rozwodnikiem , poszukującym Pani na stałe. Miejsce zamieszkania niema znaczenia , ponieważ i tak mieszkam na stale w niemczech

Gorzów Wielkopolski

Szukam Ciebie

Szukam Ciebie

Droga nieznajoma czy bede tym wlasciwym jeszcze nie wiem ale chetnie bym ciebie poznal jesli jestes w wieku miedzy 30 - 45 lat i tak jak ja zyczysz sobie staly zwiazek . Byloby mil...

Gorzów Wielkopolski

Szukam samotnej kobiety

Szukam samotnej kobiety

Jestem 39 letnim szczupłym, wysokim (180 cm) abstynentem (nie palę i nie piję alkoholu). Mam duszę romantyka (całującego kobiety w rękę, otwierającego drzwi przed kobietą, podający...

Gorzów Wielkopolski

szukam moze ciebie na wspolnie spedzone chwile

szukam moze ciebie na wspolnie spedzone chwile

Maciek lat.33,zadbany,ceniacy dyskrecje,dobra zabawę we dwoje,lubiący więcej dawać niż brać...podnieca mnie wyraz twarzy ukazujący ze daje rozkosz...Jestem zadbany,normalnej budowy...

Gorzów Wielkopolski

szukam przyjaciolki

szukam przyjaciolki

poznam kobiete w wieku 40-55lat z powaznym zamiarem, wzrost, waga bez znaczenia

Gorzów Wielkopolski

fajny dyskretny dla pani 36 lat

fajny dyskretny dla pani 36 lat

Witam mam 36 lat podobno jestem przystojny ..nie mi oceniac szukam normalnej pani z podobnym podejsciem do życia mozesz mieć min 26 lat do 50 jeżeli lubisz sex i wspolne spędzanie...

Gorzów Wielkopolski

szukam Panne

szukam Panne

Szukam Panne w wieku36 ktura ma ochote wyjechac do niemiec na stale

Gorzów Wielkopolski

uśmiechnij  sie  do  mnie

uśmiechnij sie do mnie

szukam tu fajnej w miare atrakcyjnej brunetki- nie palacej- mam na uwadze wybrac sie do hiszpani- jesli zainteresuje cie moje ogloszenie to czekam na odzew

Gorzów Wielkopolski

mam36 lat szukam kobiety na stałe

mam36 lat szukam kobiety na stałe

Hej! mam na imię Robert 36lat pracuje w Niemczech z Polski pochodzę z okolic Czarnkowa szukam i mam nadzieje że znajdę odezwij się może to akurat Ty

Gorzów Wielkopolski

może się uda poznać wyjątkową osobę

może się uda poznać wyjątkową osobę

Hej dziewczyny Na początek troszkę o mnie, jestem pozytywnie zakręconym chlopakiem,wesoły,pełny humoru,zawsze mile widziany w jakim kolwieg towarzystwie :) spontaniczny nie bojący...

Gorzów Wielkopolski

Szukam Pani

Szukam Pani

Witaj piękna nieznajoma.Jestem przejazdem w Gorzowie i okolicach w sierpniu i mam ochotę na szaleństwo z Tobą za gratyfikację. Brakuje mi kobiecego ciepła , pocałunków i szaleństwa...

Gorzów Wielkopolski

34 lata obywatel pozna normalna

34 lata obywatel pozna normalna

34 lata obywatel zamieszkaly dlugo w stanach pozna normalna kobiete w celu kolezeenstwa , zwiazku z okolic Chicago lub z Chicago

Gorzów Wielkopolski

poznam kobiete

poznam kobiete

mily, sympatyczny gorzowiak, lat 42, rozwodnik, poznam kobiete, do stałego zwiazku

Gorzów Wielkopolski

Szukam dziewczyny

Szukam dziewczyny

Witam mam 24 lata mieszkam w Gorzowie. Szukam jakiejs fajnej dziewczyny Nie bede tu pisał jaki jestem itp bo najlepiej jest poznać kogoś osobiście . gg-1729334e-mail- sn0rl4y@gmail...

Gorzów Wielkopolski

Normalna poznam

Normalna poznam

Szukam normalnej dziewczyny w wieku 25-40 z ktora poszedlbym na spacer , do kina lub na kolacje. Mam 37 lat

Gorzów Wielkopolski

Szukam kobiety na stały związek

Szukam kobiety na stały związek

Witam wszystkie kobiety , pisze te ogłoszenie ponieważ mam nadzieje ze znajdę kobietę która naprawdę potrafi mnie pokochać , zaopiekować się mną , która Bendzie wiedziała uszczęśli...

Gorzów Wielkopolski


Darmowe ogłoszenia z wybranych kategorii

Darmowe Ogłoszenia Towarzyskie Chłopak szuka Dziewczyny na portalu ogłoszeniowym Pajeczyna.pl to miejsce gdzie samotni panowie mogą poznać samotne panie. Skończ z samotnością i pozwól losowi skierować w twoje życie być może tą jedyną kobietę która zostanie miłością twojego życia. Umów się na romatyczną randkę i doceń to co może się stać przeglądając nasze osobiste anonse dla singli. Każdy kawaler pragnie poznać wybrankę swojego serca która być może zostanie jego partnerem na całe życie. Czasami wystarczy jedno spotkanie na kawę aby doświadczyć co to jest miłość od pierwszego wejrzenia. Nasze osobiste i towarzyskie anonse to randki i oferty biur matrymonialnych dla Polaków w Polsce, Niemczech, Anglii, Hiszpanii, Irlandii, Chicago czy Nowym Jorku.

Copyright © 2005 - 2017 Pajeczyna™. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: Iguana Studio Agencja Interaktywna