Opole • osobiste • pan szuka pani


Znaleziono 99 ogłoszeń
ogloszenie z opole_pol

Witam serdecznie, mezczyzna/chlopak z Srednie wyksztalceniem szuka partnerki 26 do 38 lat

• Opole
Poznam pania.

Mam 50 lat 180 wzrostu,Mieszkam w Opolskim,szukam pani w wieku do 55 lat,z Opolskiego,Slaskiego,lub z Holandii...

• Opole
Poznam panią w wieku 18-27lat

Z miłą chęcią poznam panią na terenie lub w okolicach Opola która będzie chętna mnie poznać. Jestem blondynem...

• Opole
Stały związek

Witam. Jestem miłym, kulturalnym, bez nałogów, samotnym mężczyzną prawnie wolnym. Mam wiele zainteresowań i mo...

• Opole
Szukam bratniej duszy

Poszukuję osoby na dobre i na złe. Moje zainteresowania to książki, poezja (jestem romantykiem) ogólnie kocha...

• Opole
Szukam ciekawej partnerki

Szukam ciekawej partnerki, kobiety, która potrafi pisać e-mile, odpisywać cekawie na zadane pytania. Tyle na p...

• Opole
Poznam kobietę

Witam Poznam Kobietę do przyjażni lub stałego związku. Ja 35 letni wolny Chłopak.Najlepiej Prudnik i okolice....

• Opole
Szukam Pani  do stałego związku

Witam. Szukam fajnej dziewczyny w przedziale 25-40l opola lub okolic do stworzenia czegoś fajnego i trwałego....

• Opole
Szukam samotnej Pani

Witam.Ja emeryt 67/178/82 niepalący,poznam Panią niepalącą w odpowiednim wieku do bycia razem,miłości,bliskośc...

• Opole
Aktywna przyjaciółka poszukiwana

Jestem z Opola. Mam 36 lat. Poznam aktywną przyjaciółkę, która lubi spędzać wolny czas na sportowo oraz kultur...

• Opole
Pan 50l pozna Panią

Poznam Panią do przyjazni ale i chętnie do stałego związku Twój wiek jest dla mnie bez znaczenia ważne żeby za...

• Opole
Daniel

Szukam kobiety cel matrymonialny w wieku od 35 do 45lat więcej informacji pod numerem telefonu 535 334 165 chę...

• Opole
pan szuka pani

witam wszystkie panie serdecznie! marek mlody przystojny szukam kobiety dlatego panie piszcie :D

• Opole
Szukam pani

Szukam pani do przyjazni,moze cos wiecej z woj.opolskiego w wieku 38-55 lat.Ja 49 lat.

• Opole
Propozycja

Witam szukam milej i sympatycznej dziewczyny do wspolnego spedzenia swiat jesli jestes samotna i chcesz to zmi...

• Opole
Szukam Pani w wieku od 35 do 45

Witam jestem samotnym panem w wieku 45 lat bez zadnych zobowiazan z dużym poczuciem humoru o dobrym sercu któr...

• Opole
Poznam

Puk -pukJestem Mirek i mieszkam w Opolu-mam 47 lat, pracujący, poukładany i ustabilizowany, -rozliczony z prze...

• Opole
Dobrze zbudowany mezczyzna pozna szczupla kobiete z Opola lub okolic

Jestem zdrowym,wysportowanym mezczyzna z Opola,troche samotnym,dlatergo ta droga pragne poznac mila i szczupla...

• Opole
poznam...

Poznam spokojna z charakteru dziewczyne, ktora podobnie jak ja czuje sie samotna i chcialaby ulozyc sobie zyci...

• Opole
Poznam Panią do stałego związku

Przystojny, zadbany optymista, 45 latek o niebanalnej osobowości pozna wartościową, szczupłą Panią, któralubi...

• Opole
szukam dyskretnej kochanki nysa i okolice

jak w tytuleszukam duskretnej kochanki w wieku 30-45 gwarantuje higiene osobista i dyskercje wiecej w prywatne...

• Opole
Emeryt 62l pozna panią

Jestem czuły, uczciwy,wytrwały,twardo stąpam po ziemii.Poszukuję również uccziwej kobiety po 50tce do stworzen...

• Opole
poznam pania (moze byc z dzieckiem)

Poznam dziewczyne, ktora podobnie jak ja ma dosc samotnosci i chciałaby cos w zyciu zmienic, tak aby nabralo o...

• Opole
Jeśli szukasz faceta na dobre i na złe,dobrze trafiłaś.

Witam.Poznam Panią w wieku 18-45 lat.której brakuje silnego męskiego ramienia,czułych pieszczot,oraz bliskości...

• Opole
Samotny

Witam,mam na imię Sebastian,lat 43. Szukam spokojnej, wrażliwej oraz miłej kobiety do 45 roku życia. Jeśli jes...

• Opole
Starszy pan - pozna studentkę

starszy zadbany pan, wzrost 177 cm, waga średnia, włosy siwe, nie palący abstynent, - pozna studentke z Opola,...

• Opole
FAJNY CHŁOPAK LAT 35    SZUKA DZIEWCZYNY

WITAM SZUKAM NORMALNEJ KOBIETY DO POWAŻNEGO ZWIĄZKUMAM 37 LAT JESTEM PO PRZEJŚCIACH NIE ZALEŻNYBARDZO CHĘTNIE...

• Opole
Poznam

Witam Mam na Imię Adam Lat 34 Szukam Poważnej Kobiety do stałego związku Nie szukam Przygody. Jeśli jesteś Zai...

• Opole
Samotny

Pragnę poznać panią która pragnie kochać i być kochana,.

• Opole
poznam dziewczyne do związku

Mam 28 lat,193 cm wzrostu,Poznam dziewczynę,możesz mieć dzieci,pragnę stałego związkuJeśli jesteś samotna to n...

• Opole
Nic na siłe

Witam:)Szukam kobiety z Opola.Niemodlina,Brzegu lub Nysy w celu dłuższej przyjaźni.Kogoś z kim można napić się...

• Opole
szukam drugiej połówki 19-26 LAT cała polska

Jeśli szukasz fajnego faceta do stałego związku to dobrze trafiłaś.Jestem Marek Singiel bez dzieci z poczuciem...

• Opole
Poznam panią

Poznam panią w wieku od 35 -42lat wolną Jestem wdowcem

• Opole
Darmowe Ogłoszenia Towarzyskie Opole Chłopak szuka Dziewczyny na portalu ogłoszeniowym Pajeczyna.pl to miejsce gdzie samotni panowie mogą poznać samotne panie. Skończ z samotnością i pozwól losowi skierować w twoje życie być może tą jedyną kobietę która zostanie miłością twojego życia. Umów się na romatyczną randkę i doceń to co może się stać przeglądając nasze osobiste anonse dla singli. Każdy kawaler pragnie poznać wybrankę swojego serca która być może zostanie jego partnerem na całe życie. Czasami wystarczy jedno spotkanie na kawę aby doświadczyć co to jest miłość od pierwszego wejrzenia. Nasze osobiste i towarzyskie anonse Opole to randki i oferty biur matrymonialnych dla Polaków w Polsce, Niemczech, Anglii, Hiszpanii, Irlandii, Chicago czy Nowym Jorku.

• Zobacz wszystkie darmowe ogłoszenia z głownych kategorii:
Copyright © 2019 Pajeczyna™. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: Iguana Studio