pan szuka pani - Warszawa - wszystkie ogłoszenia

Znaleziono: 3591 ogłoszeń
Szukam Partnerki

Szukam Partnerki

Miły przystojny niezależny finansowo facet Pozna uczciwą miłą i z poczuciem humoru koleżankę w podobnym wieku która ma dość samotności i zam...

Warszawa

Poznam realną Panią

Poznam realną Panią

Normalny,wolny 48 latek pozna realną kobietę 40-50 lat. Szukam na początek przyjaźni a resztę czas pokaże. Jestem zainteresowany wyłącznie r...

Warszawa

Popiszę ;)

Popiszę ;)

Chętnie popisze z jakąś miłą kobietą która się nudzi ;) Mam 34 lata. ....Pozdrawiam

Warszawa

Przyjaźń

Przyjaźń

Przyjaźń nie zna czasu i obowiązku, wszystko dzieje się normalnie w swoim własnym tempie. Fajne gdybyśmy mogli się poznać a może polubić....

Warszawa

Samotny

Samotny

Witam. Mam 39 lat. Jestem lekarzem. Często bywam w W-wie. Żyję sam. Proponuję spotkania na wspólne spacery, kawiarnie. A jeśli będzie nam pa...

Warszawa


Szukam dziewczyny do zwiazku

Szukam dziewczyny do zwiazku

Hej szukam milej fajnej dziewczyny do zwiazku od 20 do 36 lat. Nie lubie pisac o sobie wiec jesli chcesz to pytaj chętnie ci odpisze. Ja 26l...

Warszawa

Stały zwiazek tylko

Stały zwiazek tylko

Cześć jestem Kamil, mam 30 lat Jestem wysoki 185 brunet z poczuciem humoru Lubie sobie pogadać, czasem nie zamyka mi się buzia. No ale ogóln...

Warszawa

Imponują mi dziewczyny, które...

Imponują mi dziewczyny, które...

...wolą czytać książki niż posty swoich znajomych na Facebooku, a wychodząc z domu nie ubierają się wyzywająco nawet jeśli są ładne i miałyb...

Warszawa

Ta jedyna

Ta jedyna

Witam samotne kobiety w wieku 28-32 lata.Szukam tej jedynej na trwały związek i nie na chwile.Musisz byc zdecydowana i konkretna bo mam dosc...

Warszawa

Poznam sympatyczną kobiete

Poznam sympatyczną kobiete

Cześć mam 35 lat Tomek fajny facet wysoki szatyn poznam kobiete sympatyczną zapraszam

Warszawa

Dziewczyno, Pani, Kobieto. Razem Lepiej

Dziewczyno, Pani, Kobieto. Razem Lepiej

5000 znaków do użycia jest dobrym początkiem który może dla nas okazać się istotnym punktem zwrotnym w dotychczasowej przygodzie zwanej Życi...

Warszawa

Jeżeli słabo mówisz po polsku

Jeżeli słabo mówisz po polsku

Poznałbym dziewczynę mówiącą po angielsku równie dobrze (a nawet lepiej) co w języku polskim: optymistkę, która jest po prostu normalna, szc...

Warszawa

Zwykły, normalny brunet szuka kobiety do stałego związku.

Zwykły, normalny brunet szuka kobiety do stałego związku.

Witam Wysoki, wolny, wierny, romantyczny, szczery, zaradny, wartościowy brunet po trzydziestce szuka wolnej, wiernej, szczerej, sympatyczne...

Warszawa

Książka czy film?

Książka czy film?

Zdecydowanie wolę to pierwsze, a Ty? :) Zapraszam do kontaktu dziewczynę, która – nawet jeśli jest niesamowicie oczytana, a jej intelekt prz...

Warszawa

popiszę ;)

popiszę ;)

Cześć chętnie popisze z jakąś miłą kobietą która się nudzi ;) może i przyjaźń...

Warszawa

Szukam kobiety na dłuższą zmysłową relację

Szukam kobiety na dłuższą zmysłową relację

Mężczyzna, przed 50-tką, atrakcyjny, dbający o siebie i na poziomie, żyjący w białym małżeństwie, poszukuje kobiety na dłuższą intymną relac...

Warszawa

Poznam panią.

Poznam panią.

Szukam pani zainteresowanej znajomością. Mam 49 lat, normalnej budowy. Zasady znajomości do ustalenia.

Warszawa

Atrakcyjny 50l pozna Panią

Atrakcyjny 50l pozna Panią

Wolny i sympatyczny mężczyzna, 176/71 pozna wolną , kulturalną , bez nałogów , szczupłą i z temperamentem Panią , w celu miłych i niezobow...

Warszawa

Nie patrz na tytuł – przeczytaj treść :)

Nie patrz na tytuł – przeczytaj treść :)

Szukam przyszłej pani magister, która nie traci czasu na oglądanie głupich seriali, nie piszczy z zachwytu na myśl o zakupie drogiego smartf...

Warszawa

Fajny wysoki 35latek pozna kobiete

Fajny wysoki 35latek pozna kobiete

Cześć mam na imię Rafal 35lat 185cm szukam dziewczyny kobiety z warszawy na początek do przyjazni z czasem moze przerodzi sie to w cos wiece...

Warszawa

WIĘKSZA RÓŻNICA WIEKU

WIĘKSZA RÓŻNICA WIEKU

Cześć! :-) Szukam dziewczyny poważnie myślącej o przyszłości i akceptującej - tak jak ja - większą różnicę wieku: szczerej i wiernej, wrażli...

Warszawa

Poznam przyjaciołkę

Poznam przyjaciołkę

Ciężko w tych czasach znaleźć miłą kobietę do miłego spędzenia czasu a może coś więcej z czasem kto wie :)? Ja Normalny miły i samotny facet...

Warszawa

Panią z Warszawy poznam.

Panią z Warszawy poznam.

45 latek z Warszawy, po rozwodzie, pozna panią w wieku 40 - 45 lat w celu stworzenia związku opartego na zaufaniu, uczuciu i namiętności. Be...

Warszawa

Spotkam się z dziewczyną od 60kg. w górę ja przystojny 170cm.

Spotkam się z dziewczyną od 60kg. w górę ja przystojny 170cm.

Poznam a raczej spotkam się z dziewczyną bez wymagan typu ile zarabiasz,jakie masz auto,ile na miesiac,czym sie zajmujesz,sponsorki nieszuk...

Warszawa

Przystojny chłopak poszukuje dziewczyny

Przystojny chłopak poszukuje dziewczyny

Witam, poszukuję dziewczyny/żony. Jestem osobą miłą, spokojną, wrażliwą, pomocną, rozsądną. Mam 26 lat. 190 cm wzrostu, krótkie czar...

Warszawa

Przyjaźń

Przyjaźń

Przyjaźń nie zna czasu i obowiązku, wszystko dzieje się normalnie w swoim własnym tempie. Fajne gdybyśmy mogli się poznać a może polubić....

Warszawa

Szukam Pani do popisania (potem przyjaźni itd ) której tak samo jak mn

Szukam Pani do popisania (potem przyjaźni itd ) której tak samo jak mn

Witam Szukam Pani do popisania (potem przyjaźni itd ) której tak samo jak mnie nie układa się w związku. Mam 37 lat 177cm niebieskie oc...

Warszawa

Poznam kobietę

Poznam kobietę

Witam mam 35 lat tomi atrakcyjny facet poznam sympatyczną kobietę

Warszawa

Pan pozna pania

Pan pozna pania

Witam , mam 45 lat wysoki po rozwodzie poznam kobiete na dobre i złe

Warszawa

Szukam Partnerki

Szukam Partnerki

Jestem miłym przystojnym facetem lat 35 bez zobowiązań z własnym "M" i chciałbym spróbować na tym portalu znaleźć uczciwą sympatyczną partn...

Warszawa

poślubie ukrainkę

poślubie ukrainkę

poślubię Ukrainkę lub obywatelkę innego kraju mam 48 lat chce mieć dziecko z obco-krajanką to uczciwa propozycja proszę więc ją tak traktowa...

Warszawa

Szukam dziewczyny

Szukam dziewczyny

Cześć, Szukam dziewczyny Mam 20lat 175 wzrostu. Jestem osobą nieśmiała i wrażliwą Pozdrawiam

Warszawa

Szukam dziewczyny

Szukam dziewczyny

Cześć, Szukam dziewczyny Mam 20lat 175 wzrostu. Jestem osobą nieśmiała i wrażliwą Pozdrawiam

Warszawa

to takie proste...?

to takie proste...?

Słyszę od znajomych: masz dopiero 46 lat dobrą pracę odpowiedni status. Jeśli chcesz mieć dziecko wystarczy poszukać odpowiedniej partnerki...

Warszawa

Czy to prawda, że...

Czy to prawda, że...

...nieśmiała dziewczyna zakochuje się wolno, ale jak pokocha to na zabój? :) Szukam niezarozumiałej dziewczyny o nieprzeciętnie dobrym sercu...

Warszawa

Atrakcyjny l.49 pozna panią

Atrakcyjny l.49 pozna panią

Wolny , niezależny , atrakcyjny, romantyczny, bez nałogów i z temperamentem 49l., 175/77, blondyn. Poznam sympatyczną Panią , bez nałogów,...

Warszawa

Przystojny pozna

Przystojny pozna

Hej Podobno przystojny brunet o niebieskich oczach, wolny od problemów emocjonalnych, optymistycznie podchodzący do życia i często uśmiechn...

Warszawa

Zobacz oferty z innych kategorii:

Darmowe Ogłoszenia Towarzyskie Warszawa Chłopak szuka Dziewczyny na portalu ogłoszeniowym Pajeczyna.pl to miejsce gdzie samotni panowie mogą poznać samotne panie. Skończ z samotnością i pozwól losowi skierować w twoje życie być może tą jedyną kobietę która zostanie miłością twojego życia. Umów się na romatyczną randkę i doceń to co może się stać przeglądając nasze osobiste anonse dla singli. Każdy kawaler pragnie poznać wybrankę swojego serca która być może zostanie jego partnerem na całe życie. Czasami wystarczy jedno spotkanie na kawę aby doświadczyć co to jest miłość od pierwszego wejrzenia. Nasze osobiste i towarzyskie anonse Warszawa to randki i oferty biur matrymonialnych dla Polaków w Polsce, Niemczech, Anglii, Hiszpanii, Irlandii, Chicago czy Nowym Jorku.

Dodaj DARMOWE OGŁOSZENIA i dotrzyj do milionów Polaków z całego świata

Copyright © 2018 Pajeczyna™. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: Iguana Studio Agencja Interaktywna