osobiste - Gorzów Wielkopolski - ogłoszenia

Znaleziono: 122 ogłoszeń

- Wybierz podkategorię poniżej, aby przeglądać wszystkie ogłoszenia lub wybierz lokalizacje w menu górnym aby przegladać ogłoszenia z danego kraju i miasta.

45 latek szuka

45 latek szuka

Mam 45 lat,jestem w zwiazku, i szukam kolezanli kochanki,z gorzowa wlkp

Gorzów Wielkopolski

45 latek szuka

45 latek szuka

45 latek ,jestem w zwiazku, szukam przyjaciolki kochanki,z gorzowa wlkp

Gorzów Wielkopolski

Dla Pani która czuje się samotna

Dla Pani która czuje się samotna

Jeżeli szukasz przyjaciela odezwij się do mnie. Pozdrawia sympatyczny czterdziestolatek.

Gorzów Wielkopolski

Poznam Panią

Poznam Panią

Sympatyczny czterdziestolatek pozna Panią w celu nawiązania ciekawej znajomości.

Gorzów Wielkopolski

Plaża nudystów

Plaża nudystów

Planuje zrobić plaże nudystów w okolicy Gorzowa Wlkp. Znajdą się chętne osoby?Panie,panowie lub pary

Gorzów Wielkopolski

Tylko Facet ktory chce wyjechać z Polski do Niemiec.

Tylko Facet ktory chce wyjechać z Polski do Niemiec.

Witam Milo Ciebie .... Szukam Faceta na stałe do związku wspólnego życia u mnie w Niemiec we dwoje w mi...

Gorzów Wielkopolski

Poznam Panią

Poznam Panią

Miły czterdziestolatek nawiąże ciekawą znajomość z sympatyczną Panią :)

Gorzów Wielkopolski

Chwilka zapomnienia

Chwilka zapomnienia

Ja bardzo puszysta 30stka pozna do miłych chwil... natychmiast

Gorzów Wielkopolski

Szukam sympatycznej Pani do stałego związku;).

Szukam sympatycznej Pani do stałego związku;).

Czesc;).Wolny,samotny szatyn 33 lat 181 cm,74 kg,zielono-niebiesko oki wysportowany,zadbany z wielkopolsk...

Gorzów Wielkopolski

Szukam normalnej kobiety

Szukam normalnej kobiety

Szukam normalnej kobiety,na poczate moze wspolne spscery,wyjscia do kina,restauracji a co dalej ustalimy...

Gorzów Wielkopolski

SZUKAM FACETA GAYA DO ZWIAZKU DO MNIE DO NIEMIEC N A STALE

SZUKAM FACETA GAYA DO ZWIAZKU DO MNIE DO NIEMIEC N A STALE

Ten ktorego szukam.........tylko do Zwiazku nie przygody!!! Anons ten kieruje do osób które wiedza ze życ...

Gorzów Wielkopolski

Poznam samotnego tate

Poznam samotnego tate

Młoda bez nałogów pracująca z dzieckiem pozna pana tez może byc z dzieckiem lub dziećmi od 31 lat 42 lata...

Gorzów Wielkopolski

Pan szuka pani

Pan szuka pani

Itam szukam kobiety do stalego zwiozku mieszkam w niemczech jesten samotny i gotowy na noiwy rozdzial w m...

Gorzów Wielkopolski

szukam partnerki na stałe

szukam partnerki na stałe

Jestem samotnym 47 letnim rozwodnikiem , poszukującym Pani na stałe. Miejsce zamieszkania niema znaczenia...

Gorzów Wielkopolski

Szukam Ciebie

Szukam Ciebie

Droga nieznajoma czy bede tym wlasciwym jeszcze nie wiem ale chetnie bym ciebie poznal jesli jestes w wie...

Gorzów Wielkopolski

Szukam samotnej kobiety

Szukam samotnej kobiety

Jestem 39 letnim szczupłym, wysokim (180 cm) abstynentem (nie palę i nie piję alkoholu). Mam duszę romant...

Gorzów Wielkopolski

Poznam  kobietę   z  Berlina  on.Poznam

Poznam kobietę z Berlina on.Poznam

Poznam kobietę z Berlina wolną jest sam w Berlinie jak masz czas odpisz miły ciepły czek...

Gorzów Wielkopolski

 Szukam Pana

Szukam Pana

Ja...42 lata , absolutnie wolna. Szukam inteligentnego , wysokiego (powyżej 180 cm ) , wolnego Pana . Ty...

Gorzów Wielkopolski

Jestem samotną kobietą poszukującą towarzystwa na randki

Jestem samotną kobietą poszukującą towarzystwa na randki

Mam sześćdziesiąt lat. Poszukuje pana do spędzania miłych chwil w soboty i niedziele.( ze względu na pra...

Gorzów Wielkopolski

ŚWIETNA DZIEWCZYNA POZNA ŚWIETNEGO CHŁOPAKA:)

ŚWIETNA DZIEWCZYNA POZNA ŚWIETNEGO CHŁOPAKA:)

,I zachwycić się choć przez chwilę innym, nieznanym mi jeszcze człowiekiem, odkryć w nim coś nowego, czeg...

Gorzów Wielkopolski

szukam moze ciebie na wspolnie spedzone chwile

szukam moze ciebie na wspolnie spedzone chwile

Maciek lat.33,zadbany,ceniacy dyskrecje,dobra zabawę we dwoje,lubiący więcej dawać niż brać...podnieca mn...

Gorzów Wielkopolski

poznam Pania

poznam Pania

Maciek lat.33,zadbany,ceniacy dyskrecje,dobra zabawę we dwoje,lubiący więcej dawać niż brać...podnieca mn...

Gorzów Wielkopolski

wybieram się do kina

wybieram się do kina

Jestem singlem, 44- letnią kobietą . Chciałabym wybrać się do kina w towarzystwie mężczyzny.Bez żadnych p...

Gorzów Wielkopolski

Poznam Panią chętną na skok w bok. S.H

Poznam Panią chętną na skok w bok. S.H

Chłód w domu samotność na obczyźnie pchneły mnie do tego aby sie ogłosić.- To Też poznam Panią która ma p...

Gorzów Wielkopolski

szukam przyjaciolki

szukam przyjaciolki

poznam kobiete w wieku 40-55lat z powaznym zamiarem, wzrost, waga bez znaczenia

Gorzów Wielkopolski

fajny dyskretny dla pani 36 lat

fajny dyskretny dla pani 36 lat

Witam mam 36 lat podobno jestem przystojny ..nie mi oceniac szukam normalnej pani z podobnym podejsciem d...

Gorzów Wielkopolski

chetny

chetny

Poznań pana do dyskretnych spotkań ja 33 lata 176 90 pas

Gorzów Wielkopolski

szukam Panne

szukam Panne

Szukam Panne w wieku36 ktura ma ochote wyjechac do niemiec na stale

Gorzów Wielkopolski

uśmiechnij  sie  do  mnie

uśmiechnij sie do mnie

szukam tu fajnej w miare atrakcyjnej brunetki- nie palacej- mam na uwadze wybrac sie do hiszpan...

Gorzów Wielkopolski

mam36 lat szukam kobiety na stałe

mam36 lat szukam kobiety na stałe

Hej! mam na imię Robert 36lat pracuje w Niemczech z Polski pochodzę z okolic Czarnkowa szukam i mam nadzi...

Gorzów Wielkopolski

poznam miłego pana

poznam miłego pana

Witam,Jeśli tak jak ja jesteś sympatyczny i samotny, chcesz z kimś się spotkać pogadać, razem wyjść, napi...

Gorzów Wielkopolski

może się uda poznać wyjątkową osobę

może się uda poznać wyjątkową osobę

Hej dziewczyny Na początek troszkę o mnie, jestem pozytywnie zakręconym chlopakiem,wesoły,pełny humoru,za...

Gorzów Wielkopolski

Szukam.......

Szukam.......

Cześć, Szukam dyskretnej kobiety, dziewczyny, która chce spełnić swoje najskrytsze fantazje erotyczne z p...

Gorzów Wielkopolski

para szuka pary na dzisiaj 25.07.2015

para szuka pary na dzisiaj 25.07.2015

para szuka pary on 32 ona 45,czekamy na telefon od zecydowanych i chentnych par na spotkanie dzis wieczor...

Gorzów Wielkopolski

Szukam Pani

Szukam Pani

Witaj piękna nieznajoma.Jestem przejazdem w Gorzowie i okolicach w sierpniu i mam ochotę na szaleństwo z...

Gorzów Wielkopolski

Poznam Panią

Poznam Panią

Witaj interesuje mnie spotkanie z Panią od 35 lat w okresie od połowy sierpnia do połowy września.W tym o...

Gorzów Wielkopolski

Pilnie poszukiwany Pan

Pilnie poszukiwany Pan

Witam pilnie szukam pana na spotkanie dnia 4 lub 5 czerwca ktory dojedzie do mnie do hotelu i spedzi zemn...

Gorzów Wielkopolski

Zobacz oferty z innych kategorii:

Darmowe Ogłoszenia Osobiste i Towarzyskie w Gorzów Wielkopolski na Pajeczyna.pl. Szukasz dziewczyny, chłopaka, przyjaciela? A może chcesz poznać kochanka lub przeżyć wakacyjny romans? W dziale Osobiste znajdziesz ogłoszenia towarzyskie, matrymonialne. Poznasz osoby i umówisz się na randki. Zobacz ogłoszenia z działu pani szuka pana, szukam dziewczyny. Umów się na randkę i poznaj miłość swojego życia. Portal Pajeczyna.pl dzięki swoim bezpłatnym anonsom matrymonialnym i towarzyskim pomaga łączyć Polaków mieszkających na całym świecie. Dzięki Pajęczynie możesz umówić się na randki w Niemczech, Anglii, Berlinie, Hamburgu, Londynie, Chicago, Nowym Jorku czy w Polsce np. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Gdańsku. Tysiące samotnych osób znajduje na naszej stronie miłość swojego życia i uważa naszą stronę za najlepszy darmowy portal randkowy.


Dodaj DARMOWE OGŁOSZENIA i dotrzyj do milionów Polaków z całego świata

Copyright © 2018 Pajeczyna™. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: Iguana Studio Agencja Interaktywna