Katowice • osobiste


Znaleziono: 1342 ogłoszeń

• Wybierz kategorię, zobacz listę darmowych ogłoszeń dla Katowice.

Witam jestem miłą osobą ciepła szukam kobiety do stałego związku lub do stałych spotkań j

Katowice

Witajcie. Choć nie jestem zwolennikiem tej formy nawiązywania relacji, postanowiłem zaryzykować. Jeśli jest ktoś komu zależy na takiej prawdziwej rozmowie od ta...

Katowice

Poszukuje kobiety do stałego zwiazku wiecej informacjipod numerem twlefonu 519132641

Katowice

Szukam Jednej Kobiety do Dyskretnych spotkań we Dwoje. Miłej i Eleganckiej.Dyskretnej. Spotkana u ciebie lub W Hotelu. Ja 32lata. Wiecej na priv...

Katowice

Szukam przyjaciółki od serca(jestem dziewczyną-nie jestem lesbijką) która ma podobnie jak ja że nie ma za bardzo do kogo buzi otworzyć bo jej grono znajomych s...

Katowice

wdowiec 170 75kg zamieszkaly ruda slaska szukam pani wolnej niezaleznej do160 pare kg wiecej do 60lat

Katowice

Szukam kobiety z obywatelstwem hiszpańskim z mężczyzną obcokrajowcem wiek 60 lat. Mogę zapłacić za ślub

Katowice

Witam ja 48 lat żonaty poszkuje kobiety z którą warto zgrzeszyc i nie tylko nie interesują mnie jednorazowe przygody.Mieszkam okolicę Sosnowca proszę o k...

Katowice

Witam. Z miłą chęcią poznam kobietę, spacer, kawa, rozmowa. Mariusz 38 lat, 178cm, ojciec 4 latka, wychowujacy sam, ogarnięty życiowo, pracujący. Spokojny, faj...

Katowice

Poznam miła zadbana , kobieca kobietę . Do wspólnych chwil i szaleństwa . Ja Bi zadbana ! Zapraszam panie po 30 setce wyżej .

Katowice

Poznam inteligentnego,przystojnego faceta na poziomie do związku na stałe .Proszę nie pisać do mnie z zagranicy ,proszę o wysyłanie swoich zdjęć

Katowice

Mam 39 lat szukam fajnych koleżanek by wyjść na miasto np,kręgle kino ,kawa,pogadać brakuje mi znajomych jak masz ochotę mnie poznać i szukasz jak ja to napisz...

Katowice

Witam szukam chętnej kobiety która miała by ochote sie wybawić i wyszaleć na dyskotekowej imprezie teraz w sobote, właśńie wybieram sie na fajną impreze do k...

Katowice

Czy ktoś chętny na odpoczynek w Słonecznym Brzegu (Bułgaria) od 3 - 9 września. Hotel ze śniadaniami *** to koszt 350zł. za tydzień (pokój jednoosobowy). Mozna...

Katowice

Cześć Mam 39-183-85 kg,zadbany,pracujący ,bezdzietny ,rozwodnik,pracujący i mieszkający sam w Berlinie , Szukam kobiety do związku ,szczerej,wiernej,kochając...

Katowice

Witamy Was drogie panie...Jesteśmy zadbaną parką narzeczonych z panią bi...z Tychów...Ja 52 lata 60kg...on 44 lata 80 kg...o normalnej budowie ciała...szukamy s...

Katowice

Witam wszystkie panie poznam normalną kobietę może mieć dzieci bo kocham dzieci jestem szczery i otwarty interesuje mnie stały związek mam 33 latka resztę dowi...

Katowice

Zapraszam na spacer do lasu z piwkiem jestem mobilny Jaworzno Mysłowice okolice ja 47 182 85

Katowice

Hej mam na imie Michał szukam kobiety do stałego zwiazku mam 26 lat szukam kobiety ktora bedzie zemna szeczsliwa.lubie chodzic do kina ale nie nie mam z kim moz...

Katowice

50 latek zadbany czysty dobrze zbudowany bez nadwagi 168/68 spokojny delikatny jestem w separacji i jestem singlem szanujący kobiety nie palę piję okazjonalni...

Katowice

Dzień dobry. Mam na imię Przemek, 23 lat. Szczupły brunet 168/65. Poznam Pana wiek i wygląd bez znaczenia.

Katowice

Cześć :) Szukam koleżanki, z którą mogłabym chodzić na siłownię (najlepiej w centrum Katowic, w tygodniu, ok.16), czy wyskoczyć czasem do kina albo na kawę. Ma...

Katowice

Witam Poznam Pana ktoremu tez zalezy aby pozanac stala partnerke przygody odpadaja. wiek od 50-65 pozdrawiam Ala

Katowice

Witam.... mam na imie Mateusz i 33 lata... od 2 lat jestem singlem.... nie posiadam dzieci ani żadnych innych zobowiązań..... jako ze od tej pory nikogo (ciekaw...

Katowice

Witam. Szukam prawdziwej kobiety która potrafi docenić mężczyznę. Mam 31 lat 178cm wzrostu 80kg wagi ciemne włosy niebieskie oczy. Mam dwie córecz...

Katowice

Witam. Jestem wolną 52-latką, mającą sporo wolnego czasu. Chętnie poznam Panią w podobnym wieku z Katowic lub najbliższej okolicy. Interesuje mnie osoba aktywna...

Katowice

Cześć, chętnie poznam miłą Panią, najlepiej mężatką z okolic Katowic. 100% kultury i dyskrecji. Wiek do 45lat, ja mam 40. Reszta na priv. ????

Katowice

Hej mam na imie Michał szukam kobiety do stałego zwiazku mam 26 lat szukam kobiety ktora da mi potomka i bedzie zemna szeczsliwa.lubie chodzic do kina ale nie n...

Katowice

Mam 38 lat szukam fajnej koleżanki z która fajne będzie się poznać spotkać pogadać np kawa, kręgle ,piwko jak są tutaj taki babki co szukają koleżanki to czeka...

Katowice

Szukam koleżanek takich dziewczyn i Pań co im też brakuje koleżanki, przyjaciółki. Szukam koleżanek,przyjaciółek,do rozmów,spacerów., do dzielenia się radośc...

Katowice

Szukam fajnego i tylko miłego ;0 Pana -aby nie marudził :) 40-50 lat

Katowice

Poznam fajną i ciekawą dziewczynę Ja fajny dobrze zbudowany , kawaler 36l

Katowice

0.01 zł

Hej! Szukam koleżanki do wspólnych wyjść. Jeśli jesteś zainteresowana napisz! Pierwsze spotkanie proponuje już w sobotę na piwie wieczorem np. na Mariackiej (d...

Katowice

Darmowe Ogłoszenia Osobiste i Towarzyskie w Katowice na Pajeczyna.pl. Szukasz dziewczyny, chłopaka, przyjaciela? A może chcesz poznać kochanka lub przeżyć wakacyjny romans? W dziale Osobiste znajdziesz ogłoszenia towarzyskie, matrymonialne. Poznasz osoby i umówisz się na randki. Zobacz ogłoszenia z działu pani szuka pana, szukam dziewczyny. Umów się na randkę i poznaj miłość swojego życia. Portal Pajeczyna.pl dzięki swoim bezpłatnym anonsom matrymonialnym i towarzyskim pomaga łączyć Polaków mieszkających na całym świecie. Dzięki Pajęczynie możesz umówić się na randki w Niemczech, Anglii, Berlinie, Hamburgu, Londynie, Chicago, Nowym Jorku czy w Polsce np. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Gdańsku. Tysiące samotnych osób znajduje na naszej stronie miłość swojego życia i uważa naszą stronę za najlepszy darmowy portal randkowy.

Copyright © 2019 Pajeczyna™. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Realizacja: Iguana Studio