osobiste - Poznań - wszystkie ogłoszenia

Znaleziono: 1424 ogłoszeń

- Wybierz podkategorię poniżej, aby przeglądać wszystkie ogłoszenia lub wybierz lokalizacje w menu powyżej aby przegladać ogłoszenia z danego kraju i miasta.

Parka k21, m30 szuka młodej koleżanki

Parka k21, m30 szuka młodej koleżanki

Witam:) Jesteśmy parka przyjaciół z przywilejami; szukamy fajnej, otwartej dziewczyny z Poznania/okolic do ciekawej znajomości ;) Wszystko jest do dogadania. Parom oraz panom dz...

Poznań

Szukam

Szukam

Witam Polką szuka męża z Anglii mam 50 lat jestem wdową pozdrawiam Arletta

Poznań

Szukam znajomych / przyjaciół

Szukam znajomych / przyjaciół

Hejka! Mam 21 lat, jestem stosunkowo nieśmiałym i cichym chłopakiem. Nigdy jakoś nie miałem okazji nauczyć się uzewnętrzniać szczerych emocji. Zależy mi na tym aby to zmienić ale...

Poznań

Poszukuję przyjaciółki/przyjaciela

Poszukuję przyjaciółki/przyjaciela

Witam????poszukuje koleżanki /kolegi do pogadania o życiu, miłości i innych sprawach. Brak mi bratniej duszy do pogadania czy wspólnego spędzania czasu wolnego wypicia kawy. Mam...

Poznań

Szukam Kobiety z moich snów...wiec się odezwij....

Szukam Kobiety z moich snów...wiec się odezwij....

Szukam Kobiety z moich snów...wiec się odezwij bo tesknie za twoimi ustami. Szukam Tej która szuka Miłości z drugą kobietą... Mam marzenie...chcialabym żebyś sie pojawiła w kon...

Poznań

Poznam koleżanke z Poznania

Poznam koleżanke z Poznania

Chętnię poznam koleżankę z Poznania, która lubi wyjść do teatru, kina, na koncert, wystawę , na babskie plotki a nie ma z kim. K.,l.42

Poznań

Dołącze

Dołącze

Witam atrakcyjny kucharz z Poznania dołączy do dwóch dziewczyn.mam spory temperament i fantazje.mam dwie osobowości.na codzień normalny ułożony facet.a w łóżku bestia.

Poznań

Poszukuje miłości

Poszukuje miłości

Witam poszukuje kobiety która umie kochać i wie co to miłość mam na imię Konrad mam lat 29 jestem z okolic Poznania

Poznań

Cześć

Cześć

Naprawdę przystojny, bezproblemowy i fajny facet po czterdziestce pozna przyjaciółkę, kochankę, chętnie na dłużej. Szukam dziewczyny w podobnym wieku, szczupłej i wesołej. Mam 17...

Poznań

Poznam zgrabną kobietę z większym C,D cel związek

Poznam zgrabną kobietę z większym C,D cel związek

Witam;)Wolny,samotny szatyn 33 lat 181 cm,74 kg,zielono-niebiesko oki wysportowany,zadbany z wielkopolski,oraz Berlin.Pozna sympatyczną Panią lubiącą,fitness,aktywny tryb zycia.Szu...

Poznań

Oddam serce w dobre ręce :)

Oddam serce w dobre ręce :)

Cześć, jestem wesołą i ambitną kobietą, która szuka "kandydata na męża". Mam 26 lat, mieszkam w Poznaniu, ale bliżej mi do przyrody niż do miejskiego zgiełku. Posiadam wyższe wyksz...

Poznań

Bratnia dusza potrzebna od zaraz

Bratnia dusza potrzebna od zaraz

Witam szukam bratniej duszy przyjaciółki.jestem w związku w którym pewne sprawy przycichły.mam 40 lat jestem kucharzem z psji i zawodu. podobno przystojny wysportowany lecz niewys...

Poznań

Szukam koleżanki :)

Szukam koleżanki :)

Szukam koleżanki, z która moglabym pogadać, wyjść na kawę lub napić sie winka :) Jestem szczęśliwą mężatka i mamą, ale fajnie mieć przyjaciółkę i pobyć w damskim towarzystwie. Uwie...

Poznań

Szukam przyjaciółki:)

Szukam przyjaciółki:)

Hej, mam na imię Ania i szukam koleżanki, przyjaciółki, z którą będę mogła porozmawiać, wyżalić się, wyjść gdzieś na miasto. Jestem wesoła, towarzyska,uśmiechnięta. Czasem również...

Poznań

Dziewczyna szuka przyjaciółki, może dziewczyny

Dziewczyna szuka przyjaciółki, może dziewczyny

Mam 22 lata, szukam kogoś kto by chciał wyskoczyć czasami na piwo, kawę, do kina, może coś więcej... wiek nie gra roli. Jestem z okolic Poznania ale bez problemu mogę przyjechać...

Poznań

Szukam przyjaźni

Szukam przyjaźni

Hej mam na imię Agata i szukam osoby która chciała by się ze mną zaprzyjaźnić porozmawiać wyjść na miasto do kina na siłownię .Mam drugą połówkę ale czasem wiadomo nie ma to jak mi...

Poznań

Poznam romantyczną kobiete

Poznam romantyczną kobiete

Witaj nie długo ostatki chciałbym poznać mila fajna kobietę dziewczynę z która spędzę romantycznie ten czas.Romantycznie fajne magiczne miejsce taniec wróżby mega spa baseny sauny...

Poznań

szukam partnerki

szukam partnerki

Witam szukam partnerki do wspulnych spotkan byc moze dluzszej znajomosci mam 51 l szczuplej budowy 175 wzrostu jak dotad nie zalozylem rodziny jestem z okolic Poznania ale to dla m...

Poznań

Poznam samotna dziewczyne do stalego zwiazku. Mam 27 lat.

Poznam samotna dziewczyne do stalego zwiazku. Mam 27 lat.

Poznam samotna dziewczyne w wieku 22-31 lat do stworzenia stałego poważnego związku. Ja mam lat 27 i jestem z Poznania lecz odleglosc nie jest dla mnie problemem. Jestem milym, spo...

Poznań

Darmowe ogłoszenia z wybranych kategorii

Darmowe Ogłoszenia Osobiste i Towarzyskie na Pajeczyna.pl. Szukasz dziewczyny, chłopaka, przyjaciela? A może chcesz poznać kochanka lub przeżyć wakacyjny romans? W dziale Osobiste znajdziesz ogłoszenia towarzyskie, matrymonialne. Poznasz osoby i umówisz się na randki. Zobacz ogłoszenia z działu pani szuka pana, szukam dziewczyny. Umów się na randkę i poznaj miłość swojego życia. Portal Pajeczyna.pl dzięki swoim bezpłatnym anonsom matrymonialnym i towarzyskim pomaga łączyć Polaków mieszkających na całym świecie. Dzięki Pajęczynie możesz umówić się na randki w Niemczech, Anglii, Berlinie, Hamburgu, Londynie, Chicago, Nowym Jorku czy w Polsce np. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Gdańsku. Tysiące samotnych osób znajduje na naszej stronie miłość swojego życia i uważa naszą stronę za najlepszy darmowy portal randkowy.

Copyright © 2007 - 2018 Pajeczyna™. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: Iguana Studio Agencja Interaktywna