osobiste - Opole - ogłoszenia

Znaleziono: 227 ogłoszeń

- Wybierz podkategorię poniżej, aby przeglądać wszystkie ogłoszenia lub wybierz lokalizacje w menu górnym aby przegladać ogłoszenia z danego kraju i miasta.

Kolege

Kolege

Poznam kolegę na drodze między klucznorkiem a Częstochowa

Opole

Justyna

Justyna

szukam Pana , ktory towarzyszyl by mi na zabawie sylwestrowej 2019. Dobrze byloby gdyby Pan umial tanczy...

Opole

Szukam Pani  do stałego związku

Szukam Pani do stałego związku

Witam. Szukam fajnej dziewczyny w przedziale 25-40l opola lub okolic do stworzenia czegoś fajnego i trwał...

Opole

Znajomosc

Znajomosc

Poznam interesujacego mezczyzne w milym towartystwie napic sie kawy , porozmawiac, przyjemnie spedzic cz...

Opole

Szukam kolezanki

Szukam kolezanki

Witam , mieszkam pod Opolem . Mam dwójkę małych dzieci. Poszukuję koleżanki do wyjścia na kawę czy do ki...

Opole

Koleżanka szuka koleżanki do wspólnych wyjść

Koleżanka szuka koleżanki do wspólnych wyjść

Hej! Mieszkam w Opolu i szukam dziewczyny, która chciałaby od czasu do czasu gdzieś wyjść na kawę i ciach...

Opole

puszysta 48 lat

puszysta 48 lat

puszysta 48 lat szuka pana do wspolnego zycia. Szuka pana powaznego, wysokiego do stalego zwiazku z okoli...

Opole

Poszukiwana miła koleżanka

Poszukiwana miła koleżanka

Hej. Szukamy miłej koleżanki na wypady do kina, piwko, kawę, kręgle, pogaduszek i nie tylko ;)

Opole

Koleżankę szukam

Koleżankę szukam

Cześć. Poszukuję koleżanki/przyjaciółki (samotnej) do miłego spędzania czasu razem :)

Opole

Szukam samotnej Pani

Szukam samotnej Pani

Witam.Ja emeryt 67/178/82 niepalący,poznam Panią niepalącą w odpowiednim wieku do bycia razem,miłości,bli...

Opole

Aktywna przyjaciółka poszukiwana

Aktywna przyjaciółka poszukiwana

Jestem z Opola. Mam 36 lat. Poznam aktywną przyjaciółkę, która lubi spędzać wolny czas na sportowo oraz k...

Opole

hej

hej

Cześć dziewczyny! Mam 20 lat, mieszkam w okolicach Opola /Nysy szukam koleżanki.Tak się jakoś porobiło że...

Opole

Szukam Koleżanki

Szukam Koleżanki

Cześć! Szukam koleżanki z którą mogłabym iść na kawę, do kina, fitness, itd. Na terenie Opola. Przeprow...

Opole

Pan 50l pozna Panią

Pan 50l pozna Panią

Poznam Panią do przyjazni ale i chętnie do stałego związku Twój wiek jest dla mnie bez znaczenia ważne że...

Opole

Daniel

Daniel

Szukam kobiety cel matrymonialny w wieku od 35 do 45lat więcej informacji pod numerem telefonu 535 334 16...

Opole

poznam pana

poznam pana

Poznam Pana,jestem finansowo niezalezna,mam 55 lat.Tylko poważne oferty

Opole

pan szuka pani

pan szuka pani

witam wszystkie panie serdecznie! marek mlody przystojny szukam kobiety dlatego panie piszcie :D

Opole

Poznam koleżankę

Poznam koleżankę

Hey. Poznam koleżankę, kogoś z kim można pogadać umówić się na zakupy czy kawę :) Karolina 26l. Pozdrawia...

Opole

31-latek z opola, wysoki, przystojny, szuka DOJRZAŁEJ Pani

31-latek z opola, wysoki, przystojny, szuka DOJRZAŁEJ Pani

Jestem 31-letnim wysokim, zadbanym Opolaninem, ponoć przystojnym (raz byłem nawet poderwany na ulicy). Sz...

Opole

Poszukiwana kolezanka

Poszukiwana kolezanka

Hej Dziewczyny :) poszukuje koleżanki do wspólnych wyjazdów, rozmow, imprez. Stare znajomości się pourywa...

Opole

poznam

poznam

Poznam wolnego mezczyzne bez zobowiazan . nie wykluczony staly zwiazek . pan w wieku oo 42 ...do 49 lat...

Opole

Szukam dojrzałej kochanki,może coś więcej

Szukam dojrzałej kochanki,może coś więcej

Szukam kobiety która już jest wolna od starych spraw i chce zacząć nowe życie......

Opole

52-latka

52-latka

Poznam dobrego, spokojnego Pana w celu wspólnego życia.

Opole

Szukam pani

Szukam pani

Szukam pani do przyjazni,moze cos wiecej z woj.opolskiego w wieku 38-55 lat.Ja 49 lat.

Opole

okolice Opola/Brzegu

okolice Opola/Brzegu

cześć, chętnie poznam sympatyczną dziewczynę, która tak jak ja potrzebuje od czasu wyjść na miasto, móc z...

Opole

Propozycja

Propozycja

Witam szukam milej i sympatycznej dziewczyny do wspolnego spedzenia swiat jesli jestes samotna i chcesz t...

Opole

Szukam Pani w wieku od 35 do 45

Szukam Pani w wieku od 35 do 45

Witam jestem samotnym panem w wieku 45 lat bez zadnych zobowiazan z dużym poczuciem humoru o dobrym sercu...

Opole

wysoki(182cm) brunet szuka kobiet(18-40)lubisz przygody?napisz :)

wysoki(182cm) brunet szuka kobiet(18-40)lubisz przygody?napisz :)

lubisz spontaniczne spotkania?lubisz sex? ja mam 31lat 182cm wzrostu uwielbiam sex w kazdej postaci lubie...

Opole

Poznam kobiete, mily 29l :-)

Poznam kobiete, mily 29l :-)

Hejka :-) Przyjechalem do opola jakis czas temui tak juz tu zostalem, niestety nie znam prawie nikogo.......

Opole

Mlody szuka kochanki!

Mlody szuka kochanki!

Mam 27lat, wysoki i dyskretny, szukam kobiety do 40lat, dbającej o higiene i dyskrecje. Wiecej jak napisz...

Opole

Poznam Panią do spotkań bez zobowiązań

Poznam Panią do spotkań bez zobowiązań

Witam ...ja 45 poznam Panią ( mile od 50 ) cel spotkania bez zobowiązań .

Opole

Poznam

Poznam

Puk -pukJestem Mirek i mieszkam w Opolu-mam 47 lat, pracujący, poukładany i ustabilizowany, -rozliczony z...

Opole

Dobrze zbudowany mezczyzna pozna szczupla kobiete z Opola lub okolic

Dobrze zbudowany mezczyzna pozna szczupla kobiete z Opola lub okolic

Jestem zdrowym,wysportowanym mezczyzna z Opola,troche samotnym,dlatergo ta droga pragne poznac mila i szc...

Opole

poznam...

poznam...

Poznam spokojna z charakteru dziewczyne, ktora podobnie jak ja czuje sie samotna i chcialaby ulozyc sobie...

Opole

Poznam Panią do stałego związku

Poznam Panią do stałego związku

Przystojny, zadbany optymista, 45 latek o niebanalnej osobowości pozna wartościową, szczupłą Panią, która...

Opole

Poznam odpowiedzialnego spokojnego Pana

Poznam odpowiedzialnego spokojnego Pana

Miła 56, o młodym wyglądzie pozna fajnego mężczyznę. Możesz napisać o sobie wszystko - chętnie przeczytam...

Opole

Pani pozna Pana

Pani pozna Pana

Poznam Pana do niezobowiazujacych spotkan, Pana na poziomie,majacego dystans do siebie.Pan po 60 tce,nie...

Opole

Zobacz oferty z innych kategorii:

Darmowe Ogłoszenia Osobiste i Towarzyskie w Opole na Pajeczyna.pl. Szukasz dziewczyny, chłopaka, przyjaciela? A może chcesz poznać kochanka lub przeżyć wakacyjny romans? W dziale Osobiste znajdziesz ogłoszenia towarzyskie, matrymonialne. Poznasz osoby i umówisz się na randki. Zobacz ogłoszenia z działu pani szuka pana, szukam dziewczyny. Umów się na randkę i poznaj miłość swojego życia. Portal Pajeczyna.pl dzięki swoim bezpłatnym anonsom matrymonialnym i towarzyskim pomaga łączyć Polaków mieszkających na całym świecie. Dzięki Pajęczynie możesz umówić się na randki w Niemczech, Anglii, Berlinie, Hamburgu, Londynie, Chicago, Nowym Jorku czy w Polsce np. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Gdańsku. Tysiące samotnych osób znajduje na naszej stronie miłość swojego życia i uważa naszą stronę za najlepszy darmowy portal randkowy.

Dodaj DARMOWE OGŁOSZENIA i dotrzyj do milionów Polaków z całego świata

Copyright © 2018 Pajeczyna™. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: Iguana Studio Agencja Interaktywna