Rzeszów • osobiste


Znaleziono 222 ogłoszeń
• Wybierz podkategorię aby zobaczyć oferty w lokalizacji Rzeszów:

PILNE DLA KAWALERÓW 30 DO 45 LAT!!! OD ZARAZ!!!

PISZ JESLI INTERESUJE CE STALY POWAŻNY ZWIĄZEK ZALOŻENIE RODZINY SLUB ZMIANA MIEJSCA ZAMIESZKANIA ZAPRASZAM DO...

• Rzeszów
poznam kobietę

Poznam kobietę 40+ do bliskiej relacji, przyjaźni,inteligentną , niezależną, szczupłą.

• Rzeszów
Poznam na stale

Mam 37 lat, jestem kawalerem i szukam dziewczyny do stałego związku. Więcej informacji udzielę drogą mailową

• Rzeszów
On-Pozna do  stałego  związku.39.

Witam wszystkie samotne kobiety.Trudno tu jakieś sensowne ogłoszenie napisać.Bo , każdy tu jest z wiadomego po...

• Rzeszów
Szukam Cię kochana

Szukam dziewczyny,ktora była na Warzywnej w przychodni na pierogach jadłaś wtedy pierogi pół kasza gryczana i...

• Rzeszów
Przyjaźń

Szukam szczerej osoby która doceni szczerość lubię spacery po lasach jeżdżę rowerem i wiele innych mam...

• Rzeszów
Takie tam przemyślenia

Można spotkać partnerkę, żeby się jej oddać emocjonalnie i fizycznie tak na dobre?:) Zawsze gdzieś w środku wi...

• Rzeszów
Szukam koleżanki

Cześć szukam tu koleżanki na miłe spotkania Jestem z Rzeszowa mam 32 lata 180cm wzrostu i jestem żonaty. Jak...

• Rzeszów
Ja 32 l poznam dyskretna kochanke z Rzeszowa

Tak jak w tytule. Jestem 32 letnim przystojnym,zadbanym i ułożonym facetem. Od pewnego czasu rozmyślam o roma...

• Rzeszów
Poznam Pana

Spotkam się chętnie z mężczyzną w wieku pomiędzy 35 do 45 lat stanu wolnego miłego zadbanego minimum 175 cm wz...

• Rzeszów
SAMOTNY  PILNE

Jestem samotny bez nalogow,o dobrym i czulym sercu mezczyzna prawie 37 letni po rozwodzie.Szukam kobiety o dob...

• Rzeszów
PILNE DLA KAWALERÓW 30 DO 45 LAT!!! OD ZARAZ!!!

ZAPRASZAM PISZCIE TEL 721747465 JESLI SZUKACIE MILOŚCI MACIE DOŚC SAMOTNOŚCI CHCECIE ZALOŻYC RODZINE ZAPRASZAM...

• Rzeszów
Poznam nietuzinkowego 40-48l

Atrakcyjna, wysoka :-) przed 40 pozna jak w tytule:-) Cudze mnie nie kręci więc nie oferuję dyskrecji Jeśl...

• Rzeszów
FACETA GEJA DO ZWIAZKU RAZEM DO NIEMIEC SZUKAM DO 45 lat

Siemka Koledzy...Spoko facet ze mnie, 39 lat, 177 cm wzrostu, waga 90 kg z Niemiec. Nie przegięty, nie pijący,...

• Rzeszów
spotkam się z mobilnym Panem

Poznam *Dyskretnego mobilnego realnego Pana na coś fajnego Ja młody szczupły 26ścio letni brunet 170 wzrostu z...

• Rzeszów
• 5.00 zł
Pani

Jak w tytule, szukamy Pani do wspólnych zabaw w wieku 25-40 lat, szczupłej ,atrakcyjnej lubiącej zaszaleć po w...

• Rzeszów
Dyskretny Romans

Witam wszystkie panie a szczególnie te panie ,które chcą zaprzyjaźnić się z żonatym facetem, który lubi spacer...

• Rzeszów
Szukam kobiety

Szukam kobiety mocno biseksualnej do dłuższej znajomości w 3 do 40 lat.

• Rzeszów
Szukam przyjaciółki

Witam. Mam 36 lat. Mieszkam w Rzeszowie. Mam 178 cm wzrostu. Szukam przyjaciółki, spokojnej, samotnej.

• Rzeszów
poznam koleżanke lub kolege

Cześć, Chciałabym poznać kogoś z kim można by było gdzieś wyskoczyć, pogadać. Mam 26 lat.

• Rzeszów
Poważny związek

Bardzo bym chciał poznać tutaj Dziewczynę z Krosna lub Jasła w wieku od 34 do 41 lat, która nie szuka modela,...

• Rzeszów
Poznam Ukrainke na stale

Hej Poznam atrakcyjna Ukrainke do lat 36 chcaca zamieszkac u mnie w Niemczech Jestem wysokim sympatycznym b...

• Rzeszów
Przyjedz do niemiec

Bardzo chetnie zapoznam Ukrainke ktora chciala by ze mna zamieszkac w Niemczech Mieszkam w Leverkusen i brak...

• Rzeszów
Szukam kobiety

Mam na imię Bartek jestem fajnym facetem szczerym pracowitym o dobrym sercu szukam kobiety lubię muzykę filmy...

• Rzeszów
PILNE DLA KAWALERÓW 30 DO 45 LAT OD ZARAZ!!!

KLAUDIA LAT 34 Z PODKARPACIA ZAPRASZA DO ZNAJOMOŚCI OSOBY SZUKAJĄCE MILOŚCI MAJĄCE DOŚC SAMOTNOŚCI KTÓRZY CHCO...

• Rzeszów
Szukam przyjaciela

Szukam kumpla z którym można normalnie pogadać po męsku

• Rzeszów
Nieśmiały Pan pozna

A wiec witajcie;) 26 letni mężczyzna,może mało kto tu uwierzy ale jeszcze prawiczek, zdrowy i oczywiście nie g...

• Rzeszów
Badz ze mna w Niemczech

Hej Ja 45 latek chetnie Cie poznam Mieszkam na stale w Niemczech Moze napiszesz? Jurek 0049 157 3257973...

• Rzeszów
Zapraszam do NIEMIEC

Witam Jurek z tej strony, Szukam drugiej polowki Odezwij sie

• Rzeszów
Szczęście jest blisko.

Jak w tytule :) skoro są tu osoby szukające tej drugiej połówki to pewnie i tu zaglądają dając ogłoszenia w r...

• Rzeszów
KOMUNIKAT MATRYMONIALNY DLA KAWALERÓW 30 DO 45 LAT PILNE!!!

WITA KLAUDIA LAT 34 SĘDZISZÓW MALOPOLSKI PODKARPACIE. INTERESUJE KOGOŚ STALY ZWIĄZEK, ZALOŻENIE RODZINY...

• Rzeszów
koleżanki szukam

Witam szukam kolezanki z Rzeszowa stan cywilny bez znaczenia , w wieku do 35 lat .ja mam 38 . pozdrawiam.

• Rzeszów
Szukam szczerej przyjaciółki

Hej. Szukam przyjaciółki z okolic Rzeszowa, Kolbuszowej lub Mielca. Kogoś z kim można pogadać, pośmiać,komu mo...

• Rzeszów
Darmowe Ogłoszenia Osobiste i Towarzyskie w Rzeszów na Pajeczyna.pl. Szukasz dziewczyny, chłopaka, przyjaciela? A może chcesz poznać kochanka lub przeżyć wakacyjny romans? W dziale Osobiste znajdziesz ogłoszenia towarzyskie, matrymonialne. Poznasz osoby i umówisz się na randki. Zobacz ogłoszenia z działu pani szuka pana, szukam dziewczyny. Umów się na randkę i poznaj miłość swojego życia. Portal Pajeczyna.pl dzięki swoim bezpłatnym anonsom matrymonialnym i towarzyskim pomaga łączyć Polaków mieszkających na całym świecie. Dzięki Pajęczynie możesz umówić się na randki w Niemczech, Anglii, Berlinie, Hamburgu, Londynie, Chicago, Nowym Jorku czy w Polsce np. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Gdańsku. Tysiące samotnych osób znajduje na naszej stronie miłość swojego życia i uważa naszą stronę za najlepszy darmowy portal randkowy.
Copyright © 2019 Pajeczyna™. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: Iguana Studio