osobiste - Toruń - ogłoszenia

Znaleziono: 161 ogłoszeń

- Wybierz podkategorię poniżej, aby przeglądać wszystkie ogłoszenia lub wybierz lokalizacje w menu górnym aby przegladać ogłoszenia z danego kraju i miasta.

Szukam dziewczyny gotowej na nowe doswiadczenia :)

Szukam dziewczyny gotowej na nowe doswiadczenia :)

Szukam dziewczyny z okolic Torunia, ktora jest otwarta na nowe doswiadczenia i chce poeksperymentowac ze...

Toruń

???? ogloszenie matrymonialne

???? ogloszenie matrymonialne

Chlopak z okolic Wąbrzeźna lat 35 6’3” ( wzrostu) wolny lew, napewno nie eko-świr, daleko mi do złotej...

Toruń

Starszego pana 45+ Aktywnego Dominującego.

Starszego pana 45+ Aktywnego Dominującego.

Poznam na dłużej nawet do związku jeżeli będziesz mnie chciał. Ja 178 70 kg ciemny blond 28 l mało doświ...

Toruń

Stała Znajomość

Stała Znajomość

Witam panie :) Jestem wysokim , miłym normalnym brunetem . Mam 40 lat jestem z ok. Torunia.Szukam miłej...

Toruń

Stały,luźny zwiazek bez zobowiazań

Stały,luźny zwiazek bez zobowiazań

Pani lat 49 -wolna, wykształcenie średnie, szuka Pana z wykształceniem średnim w wieku 48-50lat który...

Toruń

Pan dla Pani

Pan dla Pani

Poznam goracą przyjaciólke z Torunia,okolic od 40do65lat.Jestem z okolicy.,mobilny, szczupły, woln...

Toruń

pan51lat 166cm pozna pania

pan51lat 166cm pozna pania

mam51lat 166cm poznam pania z domem lub mieszkaniem Torun i okolice,Bydgoszcz i okolice,Chelmno i okolice...

Toruń

Szukam dziewczyny - wspólna znajomość... Toruń i okolice.

Szukam dziewczyny - wspólna znajomość... Toruń i okolice.

Jestem kulturalnym, szczupłym, zadbanym facetem po 30 lat. Poznam panią w podobnym wieku z którą będę mó...

Toruń

Szukam kochanki

Szukam kochanki

Hej, jestem Sebastian, mam 20 lat. Mam dużo marzeń i planów. Szukam z Torunia, Bydgoszczy i okolic młodej...

Toruń

szukam Przyjaciółki

szukam Przyjaciółki

Mam 30 l. i jestem w poliamorycznym związku z dwoma mężczyznami (26 i 30 l.). Szukam przyjaciółki, z któr...

Toruń

Znajomość

Znajomość

Witam panie :) Jestem wysokim , miłym brunetem . Mam 40 lat jestem z ok. Torunia.Szukam miłej , zadbanej...

Toruń

pan51lat 166cm pozna pania

pan51lat 166cm pozna pania

pan 51lat 166cm nie palacy pozna pania z domem,mieszkaniem tel880675455

Toruń

Szukam kobiety

Szukam kobiety

Witam mam 43 lata i jestem kierowcą szukam kobiety która lubi jazdę i zwiedzanie świata w razie pytań pro...

Toruń

pan51lat 166cm pozna pania

pan51lat 166cm pozna pania

mam51lat samotyny poznam pania z okolic Torunia,Bydgoszczy,Chełmna

Toruń

Poznam

Poznam

Poznam panią w wieku 30 -39 lat do przyjaźni. Mam średnie wykształcenie pracuje .Lubię sport turystykę. J...

Toruń

Pan szuka pani

Pan szuka pani

Witam Pan niezalezny finansowo i mieszkaniowo 47 l .poszukuje Pani do wspolnego zamieszkania i...

Toruń

pan51lat nie palacy bardzo samotny

pan51lat nie palacy bardzo samotny

mam51lat bardzo potrzebuje pomocy finansowej zrobie wszystko u pani za drobna oplata Torun,Bydgoszcz

Toruń

pan51lat nie palacy bardzo samotny pozna pania

pan51lat nie palacy bardzo samotny pozna pania

mam51lat bardzo samotny poznam pania na dłuzej lub na stałe mieszkam niedaleko Torunia ale moze tez byc w...

Toruń

Poznam panią

Poznam panią

Mam na imię Tomasz mam 37 lat interesuje się informatyką sportem muzyką lubię podróżować poznawać nowe mi...

Toruń

Miły nie palacy 51latek 166cm pozna pania

Miły nie palacy 51latek 166cm pozna pania

mam51lat 166cm sredniej budowy poznam pania z okolic Torunia,ChełmnaBydgoszczy tel880675455

Toruń

Pan szuka Pani :)

Pan szuka Pani :)

...dojrzały mężczyzna pozna atrakcyjną kobietę do wspólnych spotkań... szczegóły mailem...

Toruń

Będziesz ze mną na dobre i złe?

Będziesz ze mną na dobre i złe?

Jestem zwyczajną kobietą, która potrzebuje czasem silnego męskiego ramienia by się wypłakać, a czasem tow...

Toruń

Kobieta 36 lat szuka odpowiedzialnego marzącego o rodzinie

Kobieta 36 lat szuka odpowiedzialnego marzącego o rodzinie

Życie nie szczędziło mi rozczarowań, dlatego szukam Pana odpowiedzialnego, rozsądnego, szczerego i zaradn...

Toruń

Szczupła,miła,grzeczna,spokojna,skromna,dyskretna

Szczupła,miła,grzeczna,spokojna,skromna,dyskretna

Witam 41 latek zadbany grzeczny,miły,gadatliwy Nie wystraszysz się też :) Szukam fajnej jak w tytule...

Toruń

Całkowicie wolny 50 latek z Torunia

Całkowicie wolny 50 latek z Torunia

Witam serdecznie.Całkowicie wolny lat 50(172) Toruń.Poznam wolną Panią nie koniecznie tylko z Torunia.Moż...

Toruń

Szukam przyjaciółki

Szukam przyjaciółki

Witam Wszystkich, w Toruniu mieszkam od kilku lat, jestem w stałym związku, ale brakuje mi najzwyczajnie...

Toruń

Szukam intrygujacej kobiety...

Szukam intrygujacej kobiety...

Witam.Szukam dziewczyny,kobiety ktora tak jak ja pragnie zmienic swoje samotne zycie...takiej ktora pragn...

Toruń

Konkretny mężczyzna.

Konkretny mężczyzna.

Wysoki brunet, zadbany, dobrze zbudowany.Poznam zadbaną kobietę do spotkań bez zobowiązań..

Toruń

poznam pana

poznam pana

Sympatycznego pana do stalej relacj pozna samotna blondynka 168/69.

Toruń

fajny facet szuka kobiety do stalego zwiazku

fajny facet szuka kobiety do stalego zwiazku

Czesc.Mam 42 lata,182 cm 92 kg,niebieskie oczy blondyn,nie pijacy,nie palacy,wysportowany szukam kobiety,...

Toruń

 przystojny 45 latek

przystojny 45 latek

Hej jestem 45 latkiem wysoki szatyn miły wesoły który szuka przyjaciółki może coś więcej :))

Toruń

pan50lat pozna pania

pan50lat pozna pania

mam50lat samotny poznam pania torun,bydgoszcz,chełmno i okolice

Toruń

Przyjazn

Przyjazn

Hej bede w pl od 18.08.16 do 15.09.16 i szukam kolezanki do blizszej znajomosci lub tylko czysto kolezens...

Toruń

Atrakcyjna z Poznania pozna pana na dłuższą znajomosc

Atrakcyjna z Poznania pozna pana na dłuższą znajomosc

Chętnie poznam kulturalnego pana, który przyjeżdża do Poznania i chciałby miec tutaj przyjaciółkę. Mogę r...

Toruń

Poznam Panią

Poznam Panią

Chętnie zapoznam jakaś fajna dziewczynę do stałej i luźnej znajomości, która mogłaby sobie wyobrazić ze m...

Toruń

Szukam kobietki 😘

Szukam kobietki 😘

Czesc ☺ z tej strony 23 latka 167cm i 55kg kobieca zmyslowa, wlosy za ramiona slawne sombre &#12852...

Toruń

Szukam Przyjaciółki lub Przyjaciela....

Szukam Przyjaciółki lub Przyjaciela....

Witam ! Jestem osoba niepelnosprawna . Mam 34 lata mieszkam i pracuje w Toruniu. Jestem bardzo samotna i...

Toruń

Zobacz oferty z innych kategorii:

Darmowe Ogłoszenia Osobiste i Towarzyskie w Toruń na Pajeczyna.pl. Szukasz dziewczyny, chłopaka, przyjaciela? A może chcesz poznać kochanka lub przeżyć wakacyjny romans? W dziale Osobiste znajdziesz ogłoszenia towarzyskie, matrymonialne. Poznasz osoby i umówisz się na randki. Zobacz ogłoszenia z działu pani szuka pana, szukam dziewczyny. Umów się na randkę i poznaj miłość swojego życia. Portal Pajeczyna.pl dzięki swoim bezpłatnym anonsom matrymonialnym i towarzyskim pomaga łączyć Polaków mieszkających na całym świecie. Dzięki Pajęczynie możesz umówić się na randki w Niemczech, Anglii, Berlinie, Hamburgu, Londynie, Chicago, Nowym Jorku czy w Polsce np. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Gdańsku. Tysiące samotnych osób znajduje na naszej stronie miłość swojego życia i uważa naszą stronę za najlepszy darmowy portal randkowy.


Dodaj DARMOWE OGŁOSZENIA i dotrzyj do milionów Polaków z całego świata

Copyright © 2018 Pajeczyna™. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: Iguana Studio Agencja Interaktywna