Szczecin • osobiste


Znaleziono 631 ogłoszeń

• Wybierz podkategorię aby zobaczyć oferty w lokalizacji Szczecin:


szukam zony powazne ja 30

hej może to ty nia jesteś wiek niema znaczenia chce prawdziwej kobiety żeby się troszczyć i opiekować i speln...

• Szczecin
Szukam przyjaciół

Szukam przyjaciół w wieku 18-38. Płeć nieistotna. Jestem 27 latkiem, żonaty (nie szukam romansów), co prawda n...

• Szczecin
Poznam pania

Poznam realna pania so niezobowiązujących apotkan w wieku do 50 lat ja 36 lat 177cm

• Szczecin
Mezczyzna 50 lat pozn

miły normalny wysoki, prawnik pozna na bliższą znajmość.

• Szczecin
Krystian i Marta

Witam . Poznamy dziewczynę do wspólnych spotkań w charakterze przyjazni. Jesteś zainteresowana. Napisz

• Szczecin
Poznam koleżankę

Poznam panią wiek do 50 lat na wspulny pogaduchy, a może coś więcej ja 35 lat około 177 cm

• Szczecin
Krystian i Marta

Witamy. Poznamy dziewczynę do wspolnych spotkan w charakterze przyjazni . Wiek nie gra roli . Jeśli jesteś zai...

• Szczecin
Szukam przyjaciółki/koleżanki

Jestem 26 letnią dziewczyną, mieszkającą od ponad roku w Szczecinie. Tak się złożyło, że ostatnio cierpię na d...

• Szczecin
Kobieta 35-lat, pozna ludzi kulturalnych DOJRZAŁYCH, na poziomie. SZCZ

Witam, Poznam ludzi dojrzałych, przyjaznych, kulturalnych na poziomie, do miłego wspólnego spędzania czasu....

• Szczecin
Szukam kobiety ze Szczecina lub Polic

Witam. Normalny, zdrowy facet 47 lat, szuka kobiety do wiadomych relacji. Mi też zależy na dyskrecji.

• Szczecin
Szukam

Szukam przyjacół ze Szczecina ,chętnych spędzić trochę czasu razem,porozmawiac ,wyjść z domu

• Szczecin
mile spedzenie czasu z mila zadbana dziewczyna do lat 40

poszukuje pani na mile spotkanie przy winku i mile spedzonego wieczoru jestem szczuply mam30 lat

• Szczecin
Szukam koleżanki

Cześć! Poznam fajna koleżankę z która można gdzieś wyjść i pośmiać się i porozmawiać .Jestem 35 letnia blondy...

• Szczecin
Wysoki zadbany 40+ pozna Szczupłą kobietę do związku

Dzień dobry ,Sympatyczny wysoki 188.85 -b.zadbany 40 + latek ,ugodowy z odrobiną szaleństwa szuka Zadbanej Sz...

• Szczecin
Szukam przyjaciółki na wszystkie dni.

Szukam drugiej połówki. Mam 55 lat, jestem normalnej budowy ciała, niepalący, wzrost 174 cm. Mieszkam i pracuj...

• Szczecin
Poznam na dłużej

Witam Chętnie poznam Pana w kategorii wiekowej 42- 51, wysokiego, uczciwego, romantycznego i męskiego, któ...

• Szczecin
Kokietka szuka kociaka

Witam wszystkie kobiety co ukradkiem spojrzą na moje ogłoszenie poszukuje kobiety do namietnych spotkań jeste...

• Szczecin
Przystojny mezczyzna pozna Pania:)

Wolny mezczyzna lat 38, z zawodu lekarz, pozna mlodsza, szczupla Pania celem stworzenia stalego zwiazku oparte...

• Szczecin
26letni chłopak szuka przyjaciółki do stałego układu

Tak jak w tytule poszukuje dziewczyny przyjaciółki do max 3 spotkań w miesiącu. Mogę pomóc finan...

• Szczecin
Bartek

Poznam panią wiek do 50 lat na wspulny pogaduchy, wyprawę w góry a może coś więcej. Ja żonaty w wieku 36lat 1...

• Szczecin
Pan schuka pana

Hi Ja 188/98/50 wysportowany ,Zadbany ,wyksztalcony ,chetnie wyprobuje czegos nowego, spotkanie w szczecinie...

• Szczecin
Poznam sympatyczną kobietę:)

Chętnie poznam miłą, sympatyczną i lubiącą podyskutować o życiu kobietę w wieku do ok 36 lat. Ot tak, by pogad...

• Szczecin
Poznam fajna Pania

Paznam mila, szczupla, dojrzala (45-60 lat) kobiete do stalego kontaktu. Wiecej w prywatnej korespondencji.

• Szczecin
Szukam żony

Jestem wolnym bezdzietnym kawalerem pracujacym mieszkajacym sam w duzym domu z sadem szukam kobiety do powazne...

• Szczecin
Szukam pary bi

Ja 35 lat hetero. 180cm . Mam ochote poznac pare bi. Takie marzenie aby pan mi zrobil przy swojej kobiecie. Za...

• Szczecin
Szukam koleżanki

Hej Szukam spontanicznej dziewczyny - kolezankiz którą mozna wyjsc pogadac upic sie i posmiac . Ja 38 lat -wys...

• Szczecin
GEJA DO NIEMIEC SZUKAM KTORY CHZE RAZEM ZYC ZE MNA TUTAJ

Witam.Mam na imie Tom ,mam 39 lat jestem, fajnym facetem ,który pragnie poznać drugiego Faceta z którym stworz...

• Szczecin
Poznam Panią

Jestem facetem po 50-e. regularnie uprawiam sport. Jestem w związku. Nie mam niezależnego lokum. Chętnie na...

• Szczecin
Kobieta

Poznam Panią która razem ze mną pozna s.. między kobietami Bez zobowiązań

• Szczecin
• 0.00 zło
Szukam koleżanki

Coś o mnie ; mam 23 lata. Jestem z okolic Szczecina,ale bywam codziennie z względu na prace . Właśnie zakoń...

• Szczecin
Szukam kolezanki

Mam 48.l.szukam kolezanki na kawe,spacer,pogaduchy.

• Szczecin
Dojrzaly bi

Dojrzaly bi szczuply i zadbany ceniacy higiene i dyskrecje pozna spoko mlodego bi w wieku 18-21 lat w celu mil...

• Szczecin
Starsza dla młodszego

Miły, normalny, zadbany w sile wieku (30), chętny na nowe doznania. 170, kulturalny i wykształcony. Szukam s...

• Szczecin
Darmowe Ogłoszenia Osobiste i Towarzyskie w Szczecin na Pajeczyna.pl. Szukasz dziewczyny, chłopaka, przyjaciela? A może chcesz poznać kochanka lub przeżyć wakacyjny romans? W dziale Osobiste znajdziesz ogłoszenia towarzyskie, matrymonialne. Poznasz osoby i umówisz się na randki. Zobacz ogłoszenia z działu pani szuka pana, szukam dziewczyny. Umów się na randkę i poznaj miłość swojego życia. Portal Pajeczyna.pl dzięki swoim bezpłatnym anonsom matrymonialnym i towarzyskim pomaga łączyć Polaków mieszkających na całym świecie. Dzięki Pajęczynie możesz umówić się na randki w Niemczech, Anglii, Berlinie, Hamburgu, Londynie, Chicago, Nowym Jorku czy w Polsce np. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Gdańsku. Tysiące samotnych osób znajduje na naszej stronie miłość swojego życia i uważa naszą stronę za najlepszy darmowy portal randkowy.
Copyright © 2019 Pajeczyna™. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: Iguana Studio